Londone „Nissan“ pristatė antros kartos „Juke“ modelį, kuris, kaip gamintojo atstovai akcentavo, buvo sukurtas atsižvelgiant į vairuotojų poreikius ir nuomonę. Nors antros kartos modelis liko atpažįstamas ir jo su jokiu kitu automobiliu nesumaišytumėte, „Juke“ buvo pakeistas nuo pagrindų.

Didesnis, tačiau lengvesnis

Inžinieriai pasakojo, jog antros kartos modeliui buvo sukurta visiškai nauja platforma, ratų bazė pailgėjo, kėbulas tapo didesnis, o salonas – erdvesnis. Naujasis modelis yra 4210 mm ilgio, 1595 mm aukščio ir 1893 mm pločio, tačiau nepaisant padidėjusio kėbulo, pats automobilis sveria 23 kg
mažiau nei ankstesnis modelis. Anot inžinierių, kuriant automobilį buvo stengiamasi jį padaryti sportiškesnį, saugesnį ir inovatyvesnį. Rodos, jiems tai pavyko.

Sportiškos, kupė modelį primenančios formos

V formos grotelės neleis suklysti, kad tai tikrai „Nissan“ kūrinys, o apvalūs priekiniai žibintai nepaliks abejonių, kad tai „Juke“. Automobilio priekiniame buferyje nebeliko ovalo formos akcentų, jis tapo vientisesnis, tačiau su daugiau kampų. Įvairių susijungiančių linijų galima pamatyti ir modelio šonuose – durelių viršuje ir prie slenksčių.

Apie ryškius „Nissan“ genus byloja ir automobilio galas. Galiniai žibintai primena „Qashqai“ modelį, tačiau bagažinės ir buferio formos padeda atpažinti, kad tai „Juke“. Tiesa, galas taip pat atrodo aptakesnis, galinis buferis susijungia su pagrindinėmis kėbulo linijomis bei yra didesnis, todėl automobilis taip pat atrodo solidžiau.

"Nissan Juke"
Foto: Gamintojo archyvas

Inžinieriai akcentavo, jog modelio dizainas buvo kuriamas siekiant pabrėžti jo sportiškumą, o tai atspindi virš galinio stiklo sumontuotas aptakas, žemėjanti stogo linija bei sportiniuose automobiliuose naudojama stogo konstrukcija, kai virš vairuotojo ir keleivio galvų paliekama daugiau erdvės, tačiau automobilio viduryje matomas įdubimas. Dar viena naujovė paskatinta vairuotojų prašymų – 19 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiai.

Automobilio viduje pasikeitimų taip pat nemažai. Vos atidarius dureles neįmanoma pastebėti sportiškesnių sėdynių su fiksuotu galvos atlošu. Įsėdus į automobilį taip pat galima pastebėti, kad čia atsirado daugiau linijų, viduje dominuoja „Alcantara“ ir oda, o automobilio multimedija ir klimato kontrolė dar patogesnės naudoti. Tiesa, kad tai „Juke“ primena ir apvalūs ortakiai, tačiau naujajame modelyje jie apvalūs ne tik šonuose, bet ir automobilio centre. Dar jaukesnę atmosferą automobilio viduje padeda sukurti kokybiški „Bose“ aparatūros skleidžiami garsai.

"Nissan Juke"
Foto: Gamintojo archyvas

Dar daugiau saugumo

Visgi, anot inžinierių, svarbiausi modelio pakeitimai – nematomi. AutomobilisEuro NCAP“ bandymuose surinko penkias žvaigždutes ir tikrai ne veltui. Automobilis aprūpintas įvairiomis pagalbos vairuotojui sistemomis, kurios gali ne tik palaikyti automobilį eismo juostoje, išlaikyti stabilų greitį bei saugų atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės, bet ir kritinėmis situacijomis padėti sustabdyti automobilį prieš kitą transporto priemonę ar pėsčiąjį.

Būtent pastarąją saugumo sistema inžinieriai džiaugiasi labiausiai – naujasis „Juke“ gali atpažinti gatve einantį žmogų ir pats sustoti, jei vairuotojas nesiims jokių veiksmų. Tiesa, inžinieriai akcentavo, kad modelis gali atpažinti ne tik žmogų, bet ir laukinį žvėrį, todėl vien tai įrodo didelę pažangą saugumo srityje.

Tiesa, gamintojas pasirūpino ir indikatoriais pranešančiais apie transporto priemonę aklojoje zonoje, o statantis automobilį stovėjimo aikštelėj, dar geriau matyti, kas dedasi aplink automobilį, padės palydovinis vaizdas.


Maža, bet stipri širdis

Tam, kad naujasis „Juke“ važiuotų dar efektyviau, po variklio gaubtu sumontuotas 1 l trijų cilindrų DIG-T benzininis variklis su turbokompresoriumi pajėgiantis išvystyti 117 AG. Su juo komplektuojama ir šešių laipsnių mechaninė arba 7 laipsnių dvigubos sankabos DCT automatinė pavarų dėžė. Gamintojas taip pat pasirūpino, kad pasirinkus modelio opciją su automatine pavarų dėže, pavaras vairuotojas galėtų perjungti ir mentelėmis prie vairo. Tiesa, įvertinęs poreikius, vairuotojas gali pasirinkti ir tris skirtingus važiavimo režimus: „Eco“, „Standard“ ir „Sport“.

Naujasis „Juke“ pasižymi ir itin geru junglumu, o su programėle „NissanConnect Services“ vairuotojas gali matyti ne tik patikrinti padangų slėgį ir alyvos lygį variklyje, tačiau ir iš bet kurios pasaulio vietos atrakinti ar užrakinti automobilį bei įjungti ar išjungti automobilio priekinius žibintus.

Gamintojo atstovai dar neatskleidė, kokia bus pradinė naujojo „Juke“ kaina, tačiau ji tuėtų paaiškėti jau šį lapkritį, kai pirmieji antros kartos modeliai pasieks Europą.