Kompanija teigė, kad paskutinio „Taycan“ bandymo metu buvo pagerintas Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasos rekordą.

Vokietijos automobilių gamintojas tvirtino, kad Larso Kerno vairuojamas „Taycan“ įveikė legendinę 20,6 km ilgio trasą vos per 7 minutes ir 42 sekundes ir „yra pats greičiausias tarp keturių durų, pilnai elektrinių sportinių automobilių“.

"Porsche Taycan" išbandytas Italijos lenktynių trasoje

„Taycan puikiai tinka ir lenktynių trasoms, ir jis tai dar kartą įrodė čia, sudėtingiausioje pasaulio trasoje. Aš ir dar kartą esu sužavėtas, kaip elektromobilis stabiliai važiuoja įvairiose lenktynių trasos ruožuose ir puikiai susidoroja didelio greičio sektoriuose, kaip Kesselchen sektoriuje, ir puikiai įsibėgėja iš siaurų sektorių, kaip Adenauer Frost,“ – sakė L. Kernas

„Taycan“ produktų linijos viceprezidentas Stefanas Weckbachas taip pat pakomentavo šį testavimą ir jo rezultatus.

„Taycan meistriškai atlaikė visus mūsų testus. Pirmiausiai mūsų sportinis elektromobilis pademonstravo aukščiausią lygį, kai ištvėrė ypatingai sunkų testą: 26 kartus iš eilės pagreitėjo nuo 0 iki 200 km/val. Vėliau 6 vairuotojai ir dideliame karštyje važiavo be sustojimo 24 valandas, o dabar ir pasiektas Niurburgringo-Nordschleife trasos rekordas.“

Panašu, jog tai jau paskutinis „Taycan“ testas prieš oficialią premjerą, kuri įvyks rytoj, rugsėjo 4 d.