Remiantis naująja degalų sąnaudų matavimo WLTP (angl. „Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure“) metodika, naujasis „Peugeot 3008 HYBRID4“ vien elektra gali įveikti iki 59 kilometrų, o jo vidutinės anglies dvideginio (CO2) emisijos – 29 g/km. Su galingu 300 AG varikliu tai sukuria geriausią derinį visoje hibridinių automobilių rinkoje.

„Peugeot 3008 HYBRID4“, lyginant su daugeliu populiarių įkraunamų hibridų, siūlo kelis kartus mažesnes degalų sąnaudas bei itin nedideles CO2 emisijas, kurios nedaro jokių kompromisų su vairavimo malonumu. Iš tikro yra netgi priešingai – HYBRID4 yra pats galingiausias serijinės gamybos modelis „Peugeot“ istorijoje“, – teigė „Peugeot Baltic“ vadovas Andrus Kuus.

Galią pasiekti leido 3 varikliai

Tokia didelė hibridinės sistemos galia – 300 AG – išvystoma kartu veikiant benzininiam 200 AG (147 kW) „PureTech“ varikliui bei dviem elektrinėms jėgainėms – priekinę ašį sukanti pasiekia 110 AG (81 kW), galinę – 112 AG (83 kW). Tokia konfigūracija užtikrina ne tik spartų įsibėgėjimą, pakankamą galią važiuojant bet kokiu greičiu, bet ir unikalias savybes prastuose keliuose.

„Peugeot 3008 HYBRID4“ yra vienas nedaugelio hibridinių visureigių, kurio visus keturis ratus suka elektros varikliai ir net bekelėje galima mėgautis važiavimu su nulinėmis CO2 emisijomis.

Visus tris variklius sujungia naujoji e-EAT8 automatinė aštuonių laipsnių pavarų dėžė, užtikrinanti vos 6,5 sek. trunkantį įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val.

Su įkrauta 13,2 kWh talpos baterija krosoveris visiškai elektriniu režimu gali įveikti iki 59 km. Tai – skaičius, gautas testuojant modelį pagal naująją realaus įveikiamo atstumo matavimo metodiką WLTP.

„Įkraunamas hibridinis modelis su tokia elektrine rida suteikia realias galimybes kasdieninį maršrutą mieste įveikti naudojant tik elektros variklius. Tai neįmanoma su įprastais įsikraunančiais hibridiniais modeliais“, – komentavo A. Kuus.

Naudojant namie montuojamą 32 amperų 7,4 kW galios įkrovimo stotelę „Wallbox“, hibridinio automobilio baterija visiškai įkraunama per 1 val. 45 min.

"Peugeot 3008 HYBRID4"

4 varomi ratai – užtikrintam pravažumui

4WD režimas padidina automobilio pravažumą sudėtinguose keliuose. Šlapiuose, purvinuose, sniegu padengtuose keliuose variklių pajėgumas yra perduodamas visiems keturiems ratams naudojant išmanią elektroninę sukimo momento paskirstymo sistemą.

„Peugeot 3008 HYBRID4“ sukurtas naudojant EMP2 (angl. „Efficient Modular Platform“) platformą su naująja daugiasvirte galine pakaba, užtikrinančia aukšto lygio komfortą įvairiuose keliuose. Galinių varančių ratų ašies atsiradimas neturėjo jokios įtakos automobilio vidaus erdvei – vietos tiek bagažinėje, tiek ant galinių sėdynių yra tiek pat, kiek ir įprastame 3008.

HYBRID4 variklis yra galimas tik su GT versija bei išskirtine „Alcantara® Greval Grey“ apdaila su ilgaamžio ąžuolo „Grey Oak“ dekoracijomis. Krosoveryje taip pat montuojama naujoji ADAS sistema, pirmą kartą pristatyta „Peugeot 508“ modelyje – tai adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija bei eismo juostos išlaikymo sistema.

Praėjus keliems mėnesiams po HYBRID4 versijos debiuto bus pristatyta ir dviem ratais varoma HYBRID versija. Joje 180 AG (132 kW) benzininis „PureTech“ variklis kombinuojamas su 110 AG (80 kW) elektriniu, o bendra sistemos galia – 225 AG (165 kW). Šis modelis taip pat turės automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę e-EAT8.

300 AG „Peugeot 3008 HYBRID4“ Lietuvoje debiutuos 2020 m. pavasarį, o praėjus dar keliems mėnesiams – ir HYBRID versija su 180 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)