Iš išorės naujas „Zoe“ išsiskiria individualumu ir ryškiu šiuolaikiniu dizainu. Salonas buvo visiškai atnaujintas, tad automobilis turi naujus valdymo prietaisus ir naują prietaisų skydelį.

„Zoe“ turi 52 kWh talpos baterijas ir gali nuvažiuoti iki 390 km (WLTP ciklas) – 20 proc. toliau nei anksčiau. Jėgainės galia siekia 100 kW.

Priekyje visiškai naujas variklio gaubtas įsilieja į didelį deimanto formos įkrovimo jungties dangtelį. Naujos formos buferis turi chromo apdailos elementus grotelėse ir aplink rūko žibintus, taip paryškinant apatinę dalį.

Naujo „Zoe“ dydis nepasikeitė, bet jis yra dar labiau pastebimas ir siūlomas devynių skirtingų spalvų, iš kurių trys – „Celadon Blue“, „Flame Red“ ir „Quartz White“ – yra visiškai naujos.

„Renault“ grupės dizaineriai ypatingai daug dėmesio skyrė salono apdailos kokybei, jo komfortui ir ergonomikai. Itin reikšmingas naujo „Zoe“ salono atnaujinimas yra 10 colių skersmens skaitmeninis prietaisų skydelis – unikalus pasiūlymas šioje klasėje, esantis jau bazinėje įrangoje.

"Renault Zoe"

Po 9,3 colių įstrižainės lietimui jautriu informacijos ir pramogų sistemos ekranu, yra visiškai nauja centrinė skydelio dalis su „Zoe“ būdingais sprendimais: elektronine pavarų perjungimo svirtimi, automatiniu stovėjimo stabdžiu, belaidžio įkrovimo vieta ir kt.

Ankstesnės kartos ZOE, kurį galima buvo krauti iki 22 kW siekiančia galia, buvo greičiausiai populiariausiose viešų vietų įkrovimo stotelėse įkraunamas elektromobilis. Nuo šiol naujo „Zoe“ akumuliatorių greitojo įkrovimo stotelėse galima įkrauti iki 50 kW siekiančia nuolatine DC srove. Namuose „Zoe“ įkrauti galima per 9,5 val. naudojant 7 kW „Wallbox“ stotelę.

Pristačius 100 kW variklį („R135“, prilygstantis 136 AG vidaus degimo varikliui), jo dar didesnis sukimo momentas suteikia didesnį pagreitį ir geresnį atsaką į pedalo paspaudimą. R135 variklio 245 Nm sukimo momentas leidžia nuo 80 iki 120 km/val. įsibėgėti vos per 7,1 sekundes – 2,2 sekundėmis greičiau nei su R110 varikliu, o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. užima mažiau nei 10 sekundžių. Be to, „Zoe“ maksimalus greitis padidėjo iki 140 km/val.

"Renault Zoe"

Elektromobilis dabar turi papildomą „B“ važiavimo režimą, kuris padeda patogiau važinėti mieste. Aktyvavus režimą, automobilis stabdomas žymiai greičiau vos tik vairuotojas atleidžia akceleratoriaus pedalą, tad jis užtikrina patogesnį važiavimą, ypatingai mieste ar esant lėtam eismui.

„Zoe“ turi automatinį tolimųjų šviesų perjungimą, perspėjimą apie kliūtis aklojoje zonoje, kelio ženklų atpažinimo sistemą, automatinį avarinį stabdymą, išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo ir važiavimo eismo juosta pagalbos sistemas.

Kol kas neskelbiama, kada naujas „Zoe“ bus Lietuvoje, taip pat, kokia naujo elektromobilio kaina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)