Negana to, ir „Lietuvos draudimas“ gerokai pašykštėjo išmokos.

Įsigijęs prabangų elektromobilį „Tesla“ kaunietis Martynas Novickas nieko nelaukdamas jį apdraudė „Lietuvos draudimo“ Kasko draudimu ir tikėjosi, kad galės saugiai važinėti.

Tačiau patekus į avariją paaiškėjo, kad elektromobilio remontas Lietuvoje – beveik misija neįmanoma.

Kaunietis M.Novickas pasakojo, kad iš JAV rinkos „Tesla Model S 70“ už 45 tūkst. eurų pirko praėjusių metų lapkritį. Su „Lietuvos draudimu“ vyras pasirašė sutartį, kad, atsitikus eismo įvykiui, elektromobilis bus remontuojamas tik naujomis detalėmis.

Už metų Kasko draudimą vyras sumokėjo šiek tiek daugiau nei 1,8 tūkst. eurų.

Vyras pasakojo, kad avarija Šilainiuose įvyko šių metų kovą. Tąkart į jo vairuojamą „Teslos“ šoną įvažiavo moteris, elektromobilis bloškėsi į šaligatvį, išsiskleidė oro pagalvės, deformavosi galiniai ratai ir jų ašis, pažeista elektronikos sistema.

M.Novickas buvo nekaltas, o moteris, pripažinusi kaltę, taip pat buvo apsidraudusi.

Tad kaunietis tikėjosi, kad pavyks automobilį suremontuoti draudimo lėšomis, bet klydo.

„Lietuvos draudimas“ pateikė komentarą dėl šios situacijos.

„Išmokas apskaičiuojame remdamiesi įvairiais aspektais ir visuomet siekiame objektyvaus vertinimo. Skaičiavimus atlikome įvertinę automobilio būklę, ridą bei remdamiesi rinkos kainomis. Kliento atveju, automobilis buvo pripažintas visiškai sugadintu ir neremontuotinu, todėl jam buvo sumokėta išmoka atitinkanti vidutinę automobilio rinkos kainą – tai yra apibrėžta draudimo sutartyje“, – teigė bendrovės Žalų teisės ir procesų valdymo skyriaus vadovė Violeta Rimonienė.

Visą „Kauno dienos“ publikaciją galite perskaityti šios dienos leidinio numeryje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (234)