„Cayenne“ yra antras geriausiai perkamas „Porsche“ automobilis po „Macan“, tad gamintojas gauna daug klientų atsiliepimų. Atsižvelgdamas į juos, tobulina automobilį, pristato patobulintas versijas ir pati naujausia – dinamiškasis „Cayenne Coupé“. Su šiuo modeliu „Porsche“ ne tik išplėtė sėkmingo SUV gamą, bet ir žengė į naują segmentą. Tokie žingsniai visada yra rizikingi, tačiau didelis klientų susidomėjimas eilinį kartą įrodo, jog „Porsche“ sprendimai – tikslingi, pamatuoti ir įgyvendinti iki smulkmenų“, – sakė sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Per metus – 300 000 pasiūlymų

Klientų nuomonė tobulinant esamus produktus ir kuriant naujus „Porsche“ yra labai svarbi. Kasmet gamintojas gauna daugiau nei 300 000 atsiliepimų, pasiūlymų ir prašymų – kiekvienas jų yra perskaitomas ir įvertinamas, o patys geriausi pasiūlymai būna įgyvendinami automobilių kūrimo ir gamybos procese.

Geras to pavyzdys yra dabar gaminamas trečios kartos „Cayenne“ modelis. Jo kūrimo stadijoje didžiulis dėmesys buvo skirtas pasiūlymams, gautiems iš antrosios kartos „Cayenne“ vairuotojų – ypatingai formuojant automobilio interjerą.

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“, debiutuosiantis jau rugsėjį, yra kitas puikus atsižvelgimo į klientų nuomonę pavyzdys. „Porsche“ savo klientams pačioje modelio kūrimo pradžioje uždavė klausimą – kokias savybes turi turėti visiškai elektrinis „Porsche“ ir kaip jis turėtų atrodyti? Net ir dabar, kai „Porsche Taycan“ pristatomas visame pasaulyje ir jau atliko demonstracinius daugybės dėmesio sulaukusius važiavimus Kinijoje, Didžiojoje Britanijoje ir JAV, klientų nuomonės „Porsche“ paklausė dar kartą ir pagal jų atsiliepimus ketina atlikti dar kelis patobulinimus.

To tikslas – kurti automobilius, kurie maksimaliai atitiktų „Porsche“ DNR ir vartotojų lūkesčius. Visi iki šiol kurti „Porsche“ automobiliai yra sportiški, neišskiriant „Cayenne“, „Macan“ bei „Panamera“: išskirtine jų galia bei valdymo savybėmis galima bet kada pasimėgauti lenktynių trasose. Kiekvienas jų turi pagrindinio „Porsche“ modelio – 911 genų, todėl ir pirmasis gamintojo elektromobilis turi išlaikyti sportiškumo tradicijas.

Patrauklus visame pasaulyje

Naujausias „Porsche Cayenne Coupé“ netrukus po debiuto susilaukė didelio susidomėjimo visame pasaulyje – jį išbandyti norėjo tiek „Porsche“ modelių savininkai, tiek ir kitų markių automobilių vairuotojai. Populiarumo priežastis paprasta – nors SUV kupė modelių rinka nėra nauja, „Porsche“ tokį kėbulą turinčiam automobiliui suteikė unikalias savybes – sportišką, „Porsche“ DNR atitinkančią išvaizdą ir itin dinamiškas valdymo savybes.

„Cayenne Coupé“ pristatomas su dviem varikliais. Šešių cilindrų variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią – su juo sportiškas SUV 100 km/val. greitį per 6 sek., o įsibėgėti gali iki 243 km/val. „Cayenne Turbo Coupé“ montuojamas V8 variklis pasiekia 404 kW (550 AG), automobilis su juo iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,9 sek. bei pasiekia didžiausią 286 km/val. greitį.

„Cayenne Turbo“ buvo pirmasis SUV pasaulyje, turėjęs aktyvų aerodinamikos elementą – galinį stogo oro aptaką. Kurdami „Cayenne Coupé“, „Porsche“ inžinieriai pažengė dar toliau – jo stogo aptakas kombinuojamas su adaptyviu galiniu aptaku, kuris pakyla važiuojant didesniu nei 90 km/val. greičiu ir padidina galinės ašies sukibimą su keliu.

„Porsche“ erdvų SUV suprojektavo taip, kad jis būtų ne tik sportiškas, bet ir patogus. Jo salone patogiai gali sėdėti keturi keleiviai – gale įrengtos dvi individualios sėdynės, įrengtos yra 30 mm žemiau nei „Cayenne“ modelyje. Dėl šių priežasčių „Cayenne Coupé“ keleiviai, nepaisant žemėjančios stogo linijos, turi pakankamai erdvės patogioms kelionėms.