Miesto krosoveris „Kia XCeed“ bus Europos gamykloje Žilinoje, Slovakijoje, kartu su „Ceed“ penkių durų hečbeku, „Ceed Sportswagon“ ir „ProCeed“ penkių durų universalu. Naujausias „Ceed“ modelių šeimos atstovas bus parduodamas jau 2019 m. trečią ketvirtį.

Naujasis „Kia XCeed“ yra labiau emocingas ir dinamiškas savo formatu ir išvaizda, taip suteikdamas kažką naujo visai „Ceed“ modelių gamai. Vienintelė kėbulo dalis, paveldėta brolio hečbeko – tai priekinės durys.

Žiūrint iš profilio, automobilio ganėtinai ilgas variklio dangtis įsilieja į priekinius statramsčius. Tai suteikia automobiliui sportišką siluetą. Nors ratų bazė išlieka tokia pati kaip ir kitų „Ceed“ modelių (2650 mm), „XCeed“ kėbulas nuo ratų išsikišęs daugiau – 25 mm priekyje (iki 905 mm) ir 60 mm gale (iki 840 mm), palyginus su penkių durų hečbeku.

„Kia XCeed“ „apautas“ pasirinktinai 16 arba 18 colių aliuminio lydinio ratlankiais, su 205/60 R16 arba 235/45 R18 dydžio padangomis.

1826 mm pločio kėbulas yra 26 mm platesnis nei „Ceed“ penkių durų modelio. Priekiniai žibintai yra naujai suprojektuoti, nauji žibintai yra ir gale.

4 395 mm ilgio „Kia XCeed“ yra 85 mm ilgesnis nei „Ceed“ penkių durų hečbekas ir 90 mm kompaktiškesnis nei „Sportage“ modelis. Jo maksimalus stogo aukštis yra 1 490 mm, „XCeed“ 43 mm aukštesnis už „Ceed“ modelį ir 155 mm žemesnis nei „Sportage“. Toks aukštis suteikia vairuotojams žemesnį svorio centrą negu didesniojo brolio ir paaukštintą vairavimo poziciją lyginant su standartiniu „Ceed“.

„XCeed“ suteikia daug salono erdvės tiek priekiniams, tiek galiniams keleiviams. Sėdynių aukštis pakeltas 42 mm palyginus su „Ceed“ modeliu, todėl keleiviams bei vairuotojui lengviau išlipti ir įlipti.

„Kia XCeed“ automobilio bagažinės erdvė yra 426 litrai (pagal VDA), 31 litru daugiau nei „Ceed“ ir tik šiek tiek mažiau nei perkamiausias kompaktinis SUV Europoje „Sportage“. Su nulenktomis galinėmis sėdynėmis, bagažo erdvė išauga iki 1 378 litrų.

„Kia XCeed“ taip pat turės pirmąjį tarp „Kia“ automobilių pilnai skaitmeninį 12,3 colių „Supervision“ vairuotojo prietaisų skydelį. Aukštos raiškos 1920x720 taškų skaitmeninis prietaisų skydelis pakeis tradicinius spidometro ir tachometro ciferblatus iš dabartinių „Kia“ lengvųjų automobilių.

Naujasis modelis bus parduodamas 12 skirtingų spalvų, iš kurių viena – kvantinė geltonos („Quantum Yellow“) – skirta išskirtinai tik „XCeed“ modeliams.

Siūlomi trys turbobenzininiai tiesioginio įpurškimo (T-GDi) varikliai. Trijų cilindrų 1.0-litro T-GDi variklis pasiekia 120 AG ir 172 Nm sukimo momentą, tuo tarpu 4 cilindrų 1.4-litro T-GDi variklis pasiekia 140 AG bei 242 Nm sukimo momentą.

1.6-litro T-GDI variklis sutinkamas „Ceed“ bei „ProCeed“ GT versijose taip pat randamas ir „XCeed“ gamoje kaip galingiausias variklis, turintis 204 AG bei 265 Nm sukimo momentą.

„Kia XCeed“ taip pat siūlomas su dviem skirtingais dyzeliniais varikliais: 1,6 litro „Smartstream“ su 115 AG arba 136 AG.

Visi varikliai išskyrus 1,0 litro T-GDi siūlomi ir su šešių bėgių mechanine arba septynių bėgių automatine transmisija. 1,0 litro variklis suporuotas su šešių bėgių mechanine transmisija. „Idle Stop & Go“ sistema yra standartinė visiems modeliams.

Kaip ir kitų „Kia“ modelių, ekologiškos dvi hibridinės „XCeed“ versijos (48V lengvsis („mild“) hibridas ir įkraunamas „plug-in“ hibridas) bus išleistos 2020 m. pradžioje.