Atnaujintas „Audi Q7“ pasižymi visų šiuolaikinių gamintojo SUV modelių išvaizda. Jis turi sumontuotas dideles vientisas groteles, kurios suteikė dar tvirtesnių bruožų. Dvigubos oro paėmimo angos šonuose dabar yra dar išraiškingesnės, o automobilio slenksčiai pabrėžia didelę SUV prošvaisą ir galimybes bekelėje. Priekiniai žibintai, kurių „HD Matrix LED“ versija turi „Audi“ lazerinę technologiją, pabrėžia didelio automobilio plotį. Atnaujinto modelio gale chromo apdaila sujungia efektingai atrodančius technologinio dizaino galinius žibintus ir vizualiai pratęsia horizontalią kėbulo liniją.

Gamintojas iš esmės pagerino „Audi Q7“ dinamines savybes. Be optimizuotos visų vairuojamųjų ratų sistemos, kuri iki penkių laipsnių priešinga priekiniams ratams kryptimi pasuka galinius ratus, nuo šiol galimas ir aktyvus elektromechaninis stabilizatorius. Ši technologija sumažina kėbulo svyravimus kai važiuojama nelygiu keliu, taip pat užtikrina žymiai mažesnį kėbulo svyravimą važiuojant greitai posūkiuose.

Šios ir kitos technologijos lemia, kad „Audi Q7“ yra manevringas ir tiksliai valdomas tiek mieste, tiek ir vingiuotame kelyje. Tuo pačiu SUV yra ir komfortiškas, ypatingai kai komplektuojamas su adaptyvia pneumatine pakaba. Taip pat ši pakaba leidžia reguliuoti „Audi Q7“ prošvaisą ir taip, drauge su standartine „quattro“ pavara, dar labiau padidina SUV galimybes bekelėje. Pneumatinė pakaba yra standartinė visų septynių sėdimų vietų „Audi Q7“ įranga.

Visi „Audi Q7“ varikliai yra komplektuojami su aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėže ir turi nuolatinę visų ratų pavarą. Modelio debiuto metu galima bus rinktis iš dviejų skirtingų dyzelinių versijų, o jau rugsėjo mėnesį gamą papildys benzininė, taip pat iš tinklo įkraunama hibridinė versija. Didesnį variklių efektyvumą užtikrina visuose modeliuose montuojama standartinė dalinė hibridinė technologija.

Naujas SUV yra 11 mm ilgesnis nei pirmtakas – jo ilgis siekia 5063 mm, yra 1970 mm pločio ir 1741 mm aukščio. Atnaujinto „Audi Q7“ modelio salone priekyje ir gale virš galvos ir ties alkūnėmis yra daugiau erdvės nei pagrindinių konkurentų automobiliuose, sakoma pranešime žiniasklaidai. Priklausomai nuo antros eilės sėdynių padėties, į penkių sėdimų vietų versijos bagažinę telpa nuo 865 iki 2050 l, o nulenkus antros eilės sėdynių atlošus bagažinės dugnas bus lygus.

Prietaisų skydelyje yra du dideli liečiamieji ekranai, kurie užtikrina liečiamą ir garsinį atsaką, kai pasirenkamos norimos funkcijos. Papildomai užsakomas aplinkos apšvietimas sukuria, taip pat galima tokia įranga kaip keturių zonų klimato kontrolė, elektra valdomas durelių uždarymas, „Bang & Olufsen 3D Advanced Sound System“ garso sistema ir oro kokybės kontrolės sistema su gaivikliu ir jonizatoriumi. Galimos ir „S sport plus“ sėdynės, ir patogios pritaikyto profilio: abi versijos turi šildymo ir vėdinimo, taip pat masažo funkcijas.

Multimedijos sistema „MMI navigation plus“ užtikrina itin pažangų junglumą. Ji turi „LTE Advance“ ryšio sąsają, „Wi-Fi“ prieigą, valdymą balsu ir itin plačią „Audi connect“ paslaugų gamą. Pastaroji apima nuo informacijos realiu laiku apie eismo sąlygas, navigacijos su „Google Earth“ žemėlapiais iki hibridinės radijo sistemos. Taip pat nuo šiol galima ir debesijos pagrindu veikianti „Amazon“ balso paslauga „Alex“, kuri yra integruota į „MMI“ valdymo sistemą.

Papildomai galima duomenų informacija apie šviesoforų signalus, jau veikianti kai kuriuose Europos miestuose. Sąsaja su miesto infrastruktūra leidžia automobiliui iš centrinio šviesoforų valdymo serverio gauti informaciją apie įjungtus šviesoforo signalus, taip padedant vairuotojui pasirinkti nepertraukiamą važiavimą degant žaliam šviesoforo signalui.

Skaitmeniniame „Audi“ virtualiame prietaisų skydelyje ir pasirenkamame projekciniame ekrane pateikiamas rekomenduojamas greitis ir informacija apie maršrute įjungtus žalius šviesoforo signalus, taip užtikrinant efektyvesnį važiavimą ir padidinant eismo srauto efektyvumą.