Automobilių gamintojas, prieš daugiau nei metus tapęs Prancūzijos „Peugeot-Citroen“ (PSA) grupės dalimi, pristatydamas savo ateities planus iš karto po susijungimo pabrėžė, kad 2024 m. visi „Opel“ automobiliai galės elektra nuvažiuoti bent kelis kilometrus. Pirmuosius keturis modelius bendrovė pasiryžo pristatyti dar iki 2020 m., ir savo žodžio laikosi.

Antradienį bendrovė Vokietijoje, netoli Frankfurto esančiame Ruselsheime, kur prieš daugiau nei šimtmetį dienos šviesą išvydo pirmasis kada nors pagamintas „Opel“ modelis, pristatė savo didžiausias naujienas.

Žurnalistai iš visos Europos išvydo iš tinklo įkraunamą hibridinį „Grandland X Hybrid4“ miesto visureigį. Automobilis turi 1,6 l darbinio tūrio turbobenzininį variklį bei du elektros motorus – vienas jų sujungtas su 8 laipsnių pavarų dėže, kitas sumontuotas ant galinės ašies ir tada, kai to reikia, pradeda sukti ir galinius ratus. Bendra visos sistemos galia – 300 AG.

Skelbiama, kad iš tinklo įkraunamas hibridas vien elektra gali nuvažiuoti 52 km (skaičiuota pagal WLPT metodiką), o vidutinės degalų sąnaudos, anot gamintojo, siekia 1,6 l benzino 100 km. Gamintojas aiškino, kad važiuojant vidutiniais ir dideliais greičiais, veiks benzininis variklis, tačiau judant mažesniais greičiais, veiks elektros variklis.

Kol kas neatskleidžiama, kada automobilis pasirodys Lietuvos rinkoje bei kokia bus jo kaina, tačiau vokiečiai skelbia, kad jų rinkoje toks modelis kainuoja beveik 50 tūkst. eurų.

Visgi didžiausia naujiena tapo naujos kartos „Opel Corsa-E“ – vien tik elektra važiuojantis B segmento mažylis. „Opel“ atstovai išdavė, kad kai kurie šį modelį kūrę inžinieriai dirba nuo tų laikų, kai į rinką buvo išleistas antrosios kartos „Corsa“ modelis.

Žinia, pernelyg atvirai apie naują modelį „Opel“ kol kas nekalba, mat keliose išskirtinėse rinkose šį automobilį jau galima užsisakyti, bet jo serijinė gamyba gamykloje Ispanijoje prasidės tik 2020 m. pradžioje, o ateinančių metų antrąjį ketvirtį pirmi automobiliai pasieks klientus.

Kaip bebūtų, tačiau tik iš tolo „Corsa-E“ modelį parodę vokiečiai pasakojo, kad automobilio galia siekia 100 kW, iki 100 km/val. jis pagreitėja per 8,1 sek., bei turi sumontuotą 50 kWh talpos bateriją, leidžiančią (matuojant WLPT ciklu) nuvažiuoti apie 330 km. „Opel“ atskleidė, kad baterijai taiko 8 metų garantiją.

Pirmiesiems pirkėjams „Opel“ pagamins išskirtinę „Corsa-E“ versiją: automobilis turės beraktę užvedimo sistemą, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, atpažins ženklus, padės važiuoti eismo juostoje ir turės avarinio stabdymo funkciją, taip pat – LED žibintus, skaitmeninį prietaisų skydelį ir 17 colių skersmens ratlankius.

Kada elektromobilis pasieks Lietuvą, dar nėra aišku. Nėra aišku ir tai, kiek šis automobilis kainuos mūsų rinkoje. Vokietijoje naujas „Corsa-E“ kainuos nuo beveik 30 tūkst. eurų, o pirmosios laidos modeliai su gausesne įranga – apie 33 tūkst. eurų. Anot gamintojo, tokia kaina reiškia, kad naują elektromobilį galės įpirti dauguma norinčių važinėti elektra varomais automobiliais. Kiek vėliau žadama suteikti ir daugiau informacijos apie „Corsa“ modelį su vidaus degimo varikliais.