Daugelis variklio modelių turi integruotą lengvojo hibrido (MHEV) sistemą, užtikrinančią komfortą ir efektyvumą. Tai galioja ir „Audi S4 TDI“, po kurios kapotu pirmą kartą yra V6 TDI variklis, 48 voltų pagrindinė elektros sistema ir elektra varomas kompresorius (EPC), žadantis dar smagesnį pagreitėjimą. Tai yra unikali galios, traukos ir efektyvumo kombinacija šiame segmente.

Sportiška išvaizda: išorė ir interjeras

Dėl sportiškų dizaino elementų vidutinio dydžio automobilio modelis tapo dar dinamiškesnis ir rafinuotesnis. Priekinės grotelės dabar yra platesnės ir žemesnės, o ryškūs kėbulo kontūrai virš ratų primena „Quattro“ šeimos genus. Į standartinius „Audi A4“ modelius nuo šiol įeina ir aukščiausios klasės „Matrix LED“ technologijos žibintai.

Iki šiol naudotus funkcinius mygtukus pakeitė aukštos raiškos, 10,1 colio (25,6 cm) įstrižainės lietimui jautrus TFT technologijos ekranas. Jame pažangiomis ryšių sistemomis aprūpinto automobilio multimedijos sistemas valdyti taip pat lengva ir patogu, kaip įprastą išmanųjį telefoną.

Atnaujintas "Audi A4" modelis
Foto: Gamintojo archyvas

„Audi connect“ pagalbos skambučiai ir paslaugos nuo šiol įeina į visus modelius. Savo telefoną su automobiliu galima sujungti naudojant nemokamą „myAudi“ programėlę. „Audi connect“ rakto funkcija leidžia atrakinti, užrakinti automobilį ir užvesti variklį naudojant su automobiliu susietą „Android“ išmanųjį telefoną. Dar viena skaitmeninė funkcija – personalizavimas: savo individualius nustatymus automobilio sistemoje gali išsaugoti iki 14 „myAudi“ vartotojų.

„Audi A4“ galima rinktis su daugybe pagalbinių vairavimo sistemų. Pasirenkamos sistemos yra sugrupuotos į tris paketus – „Tour“ (kelionė), „City“ (miestas) ir „Park“ (parkavimas). Pavyzdžiui, į pirmąjį paketą įeina prisitaikanti greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ funkcija, automatiškai palaikanti atstumą nuo kito automobilio. Be to, atsižvelgdama į efektyvumo rodiklius, ši sistema gali automatiškai pagreitinti ar pristabdyti automobilį, net jei kelyje nėra kitų automobilių. Tai ji atlieka analizuodama „Car-to-X“ pranešimus, navigacijos duomenis ir kelio ženklus.

Nauji varikliai

Pradėjus prekybą Europoje, „Audi A4“ modelis bus siūlomas su šešiais turbokompresoriniais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Jų galia siekia nuo 110 kW iki 255 kW. Vėliau gamą papildys dar du variklių modeliai: 30 TDI, išvystantis 100 kW galią, ir 35 TDI, 120 kW galios.

Prekybos pradžioje trys variklių modeliai turės 12 voltų hibridines sistemas (MHEV), kurios sumažina degalų suvartojimą, o kelionė tampa dar patogesnė. Remiantis „Audi“ matavimais, kasdieniame vairavime MHEV sistema sumažina degalų suvartojimą iki 0,3 litro šimtui kilometrų.

Automobilis siūlomas su standartine ir sportine pakaba, taip pat siūlomi du adaptyvūs pakabos paketai. Tai komfortiška pakaba su amortizatorių valdymu, kurioje važiuoklės aukštis yra 10 mm mažesnis; antroji – 23 mm pažeminta sportiškoji pakaba su arba be amortizatorių valdymo.

„Audi A4“ ir „Audi S4 TDI“ modeliai prekyboje Europos šalyse (kartu ir Lietuvoje) pasirodys 2019 metų rudenį.