Dėl mažesnio svorio pagerėjo dinamika, be to, sumažėjo degalų sąnaudos. Naujos kartos penkiadurė mažiausio svorio „Corsa“ versija neviršija 1000 kg ribos ir be vairuotojo sveria 980 kg. Lyginant su pirmtaku, tai 108 kg mažiau. 10 proc. sumažinus automobilio svorį, jo ilgis išliko toks pat – 4,06 m.

Pirmiausia, išmanios lengvo svorio konstrukcijos buvo projektuojamos specialių kompiuterinių programų, siekiant išspręsti konkrečius plieninio kėbulo detalių sujungimo metodus. Specifiniai itin tvirto plieno jungčių sprendimai leido sumažinti svorį. Lyginant su praėjusios kartos modeliu, kėbulas dabar lengvesnis 40 kg. Naujos kartos „Corsa“ sukurtas remiantis „multi-energy“ platforma, kuri skirtą mažiems ir kompaktiniams automobiliams, varomiems įvairių degalų rūšimis ar elektra.

Nedidelio svorio, aliuminio konstrukcijos varikliai, optimizuotos priekinės ir galinė ašys, taip pat turėjo įtakos mažinant svorį. Kompaktiškas 3 cilindrų variklis sveria 15 kg mažau nei anksčiau. Naujojo „Corsa“ aliumininis variklio dangtis sveria 2,4 kg mažiau, o naujos konstrukcijos sėdynės leido sutaupyti dar 10 kg – 5,5 kg priekyje ir 4,5 kg gale.

Visos šios priemonės, leidusios sumažinti automobilio svorį, kartu su optimalia aerodinamika ir efektyviais varikliais, užtikrina mažesnes degalų sąnaudas ir išmetamų teršalų kiekį.

Šeštos kartos „Corsa“ Lietuvoje užsisakyti bus galima metų pabaigoje.