Kaip sakė bendrovės „Melga“ projektų vadovas Mindaugas Taraila, susidomėjimas padangomis kyla dar likus mėnesiui iki oficialios jų keitimo dienos.

„Didesnis susidomėjimas padangomis jau jaučiamas nuo kovo mėnesio. Klientai ne tik konsultavosi, ieškojo ir pirko naujas padangas, tačiau ir iš anksto rezervavosi laiką padangų keitimui. Nors pagal įstatymą padangas galima keisti tik nuo balandžio 1 d., nemažai vairuotojų padangas pageidavo pasikeisti jau paskutinėmis kovo mėnesio dienomis“, – Eltai teigė M. Taraila.

Kadangi rinkoje vis daugiau įvairių pasiūlymų, nuolat tobulėja ir atsinaujina padangų gamybos technologijos, jaunėja automobilių parkas, vis daugiau klientų reikalingos konsultacijos renkantis naujas padangas.

„Konsultacijų metu pastebime, kad nėra vieno kriterijaus, pagal kurį klientai renkasi padangas – klientai įvertina tiek gamintojo patikimumą, tiek padangų savybes, tiek padangų kainą ir renkasi optimalų variantą. Taip pat klientams, taupantiems laiką, svarbu, kad įsigijus padangas galėtų ten pat jas ir pasikeisti“, – sakė bendrovės projektų vadovas.

Pasak M. Tarailos, padangų keitimo bumas būna visą balandį, tačiau kai kurie klientai padangas pasikeičia ir vėliau – gegužę.

Įmonės „Egzotika“ vadovas Rokas Lipeikis pastebi, kad klientai šiemet keičiasi padangas šiek tiek vėliau nei ankstesniais metais.

„Anksčiau būdavo besikeičiančių prieš įstatymo reikalaujamą terminą, balandžio 1 d., o šiuo metu tokių yra tikrai mažai. Pirmosiomis dienomis dirbome maksimaliu apkrovimu – nuo balandžio 1 d. žmonės keičiasi (padangas. – ELTA) pakankamai intensyviai. Šiuo metu ne orai daro įtaką žmonių įpročiams ir prekybai, o nustatytas terminas“, – Eltai sakė R. Lipeikis.

Jo teigimu, Lietuvos padangų keitimosi reikalavimai yra nustatyti neprotingai, neatsižvelgiant į žmonių interesus.

„Mūsų šalyje tvarka yra pati griežčiausia, net Skandinavijoje nėra reikalavimų taip anksti pasikeisti padangas. (...) Žmonėms labai nepatogu, nes dabar reikia per 10 dienų pasikeisti spygliuotas padangas“, – komentavo R. Lipeikis.

Pasak jo, retenybė, kad pasikeisti dygliuotas padangas žmonės atvažiuotų jau beveik gegužę, – už tai gresia bauda nuo 30 iki 40 eurų ir techninės apžiūros panaikinimas.

Pagal įstatymą, nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis. Šiltuoju metų laiku rekomenduojama eksploatuoti transporto priemones su vasarinėmis padangomis. Žiemos sąlygoms užsitęsus, dygliuotų padangų naudojimas gali būti pratęstas susisiekimo ministro įsakymu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)