Jiems pavyko išsaugoti 27 įgulos narių gyvybę, tačiau likęs krovinys sudegė ir nugrimzdo į Atlanto vandenyno dugną. Prancūzijos organizacijos suskubo valyti naftos produktus, kurių 2200 t išsiliejo vandenyne.

„Grimaldi Lines“ laivas gabeno 365 konteinerius, iš kurių 45-iuose buvo išties ganėtinai siaubingas grovinys: 10 tonų druskos rūgšties ir 70 tonų sieros rūgšties. Visgi tikinama, kad dauguma šio krovinio sudegė, o ne išsiliejo į aplinką.

Be šio krovinio, laivu buvo gabenama 2000 įvairių automobilių, kurių vertė – milijonai. Į Atlanto dugną nugrimzdo keturi „Porsche 911 GT2 RS“, kurių vieno vertė siekia maždaug 293 tūkst. JAV dolerių. Be to, nuskendo nemažai „Audi“, mat laive buvo A3, A5, RS4, RS5 ir Q7 modeliai.


Nusprendė paguosti

„Porsche“ klientams Brazilijoje, laukusiems savo 911 GT2 RS, parašė laiškus, kuriuose atsiprašė, kad dėl gaisro jiems gabenami automobiliai tiesiog nuskendo ir jų nepasieks.

„Greičiausiai žinote, kad „Porsche“ nutraukė 911 GT2 RS gamybą dar šių metų vasarį ir esant normalioms aplinkybėms, gauti tokio automobilio nebūtų įmanoma. Bet mes, atsižvelgdami į situaciją, jums padarėme išimtį“, – rašoma „Porsche“ klientus pasiekusiame laiške.

Bendrovė nusprendė vėl imtis GT2 RS gamybos ir pagaminti lygiai tiek modelių, kiek jų nuskendo. Brazilams pažadėta, kad automobilių gamyba bus pradėta balandį, o nuo birželio bus imtąsi šių automobilių pristatymo pirkėjams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)