Į „Takata“ saugos pagalvių skandalą įsivėlė iš esmės visi didieji automobilių gamintojai. Tiriant avarijų, kai netikėtai iššovė saugos pagalvės, priežastis, buvo atrasta ir tai, kad dalis „Takata“ bendrovės darbuotojų žinojo, kad saugos pagalvės yra brokuotos ir jų naudoti negalima, tačiau bendrovė nusprendė nieko nekeisti ir tylėjo kone dešimtmetį.

Tačiau naujausi duomenys rodo, kad šie skaičiai – nėra galutiniai. Japonijos „Honda“ remontui susigrąžina 1,1 mln. automobilių JAV po to, kai šiemet sausį įvyko avarija, per kurią, išsiskleidus saugos pagalvei, jos sprogdinimo mechanizmo nuolaužomis buvo sužalotas automobilio vairuotojas.

„Hondos“ išplatintame pranešime akcentuojama, kad remonto kampanija prasidės kiek vėliau šiemet ir apims nemažą skaičių įvairių „Honda“ (JAV rinkoje „Acura“) modelių, pagamintų 2001-2016 m. Kaip pranešė gamintojas, rasta problema susijusi su tuo, kad saugos pagalvės išskleidimo mechanizme esančios cheminės medžiagos gali degraduoti, sulaužyti išskleidimo mechanizmą, o tuomet pagalvė drauge su plastiko ir metalo dalimis šautų tiesiai į vairuotoją ar keleivį.

Remontuojamų modelių sąrašas:

  • 2003 m. Acura 3.2CL
  • 2013-2016 m. Acura ILX
  • 2003-2006 m. Acura MDX
  • 2002-2003 m. Acura 3.2TL
  • 2004-2006 m. ir 2009-2014 m. Acura TL
  • 2007-2016 m. Acura RDX
  • 2010-2013 m. Acura ZDX
  • 2001-2007 m. ir 2009 Honda Accord
  • 2001-2005 m. Honda Civic
  • 2002-2007 m. ir 2010-2011 m. Honda CR-V
  • 2003-2011 m. Honda Element
  • 2007 m. Honda Fit/Jazz
  • 2002-2004 m. Honda Odyssey
  • 2003-2008 m. Honda Pilot
  • 2006-2014 m. Honda Ridgeline

Iš viso „Honda“ dėl brokuotų saugos pagalvių turėjo remontuoti 12,9 mln. automobilių. Pirmoji remonto banga dėl „Takata“ pagalvių kilo dar 2013 m. Teigiama, kad su šiomis brokuotomis saugos pagalvėmis susiję bent 20 mirčių ir dar apie 100 sužalojimų atvejų. „Takata“ bendrovei dėl šio pažeidimo buvo skirta 1 mlrd. JAV dolerių bauda, kurią sumokėjusi bendrovė paskelbė apie savo bankrotą.