Apie įspūdingą potencialių pirkėjų būrį, kurie jau sumokėjo užstatą ir rikiuojasi eilėje, bendrovė paskelbė Ženevos automobilių parodoje. Planuojama, kad pirmieji automobiliai savininkus pasieks dar iki metų pabaigos.

Istorinį momentą gamintojo istorijoje žymintis „Taycan“ turi du elektrinius variklius, tačiau jam būdingos tos pačios savybės kaip ir kitiems „Porsche“ automobiliams – greitis, dinamika ir vairavimo aštrumas. Elektromobilis turės kelis galios lygius, o pats galingiausias modelis pasieks daugiau nei 600 AG. Greičiausia versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,5 sek., iki 200 km/val. – per 12 sek. Techniniai duomenys įspūdingi, kaip ir kitų „Porsche“ automobilių, tačiau „Taycan“ stebina ir elektromobilių mėgėjus. Automobilio elektrinės sistemos įtampa – 800 V, vienu įkrovimu jis gali įveikti 500 km.

„Gerbėjų susidomėjimas šiuo modeliu labai didelis ir Lietuvoje, ir visame pasaulyje, todėl koncernas netgi padidino gamybos pajėgumus. Skaičiuojama, kad pro gamyklos Cufenhauzene vartus kasmet išvažiuos apie 40 tūkst. elektromobilių. Neabejojama, kad „Taycan“ bus sportiškiausias ir techniškai pažangiausias automobilis savo segmente – tikras „Porsche“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

„Taycan“ debiutui aktyviai ruošiamasi ir Lietuvoje. Jau deramasi su partneriais – sporto klubais, restoranais bei viešbučiais – dėl 22 kW galios įkrovimo stotelių įrengimo. Šios vietos bus įtrauktos į „Porsche“ tinklalapį ir siūlomos planuojant savo maršrutą. Pačias stoteles įvairioms vietoms „Porsche“ suteikia nemokamai, tačiau su viena sąlyga – šio gamintojo elektromobiliai bei „plug-in“ tipo hibridai turės būti kraunami taip pat nemokamai. Visoje Europoje šių įkrovimo stotelių tinklas jau pasiekė 49 tūkst., jis veikia 12-oje valstybių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)