Kurį laiką smalsuolius pakankinę ir savo stende nerodę absoliučiai nieko, „Aurus“ surengė premjerą, į kurią susirinko minia žurnalistų iš visos Europos. Į Europą Rusijos bendrovė atsivežė du automobilius. Pirmasis – limuzinas „Senat“ su pailginta ratų baze, kuris buvo parodytas per šalies prezidento Vladimiro Putino inauguraciją pernai.

Beje, šių limuzinų anksčiausiai įsigyti galima tik maždaug apie 2021 m., mat visus modelius, numatytus pagaminti šiais ir ateinančiais metais, bendrovė išpardavė.

Milžiniškas, juodos spalvos 6,63 m. ilgio automobilis, turintis 4,3 m. ilgio ratų bazę, buvo pastatytas stiklu dengtoje patalpoje kiek nuošaliau nuo mažesnio, Europoje debiutavusio „Senat“ sedano. Prezidentinis limuzinas, nors ir, atrodytų, demonstruojamas gana atvirai, visgi fotografų buvo paprašyta į vidų nesiveržti bei nesistengti nufotografuoti, kaip limuzinas įrengtas.

Tačiau „Senat“ sedanas susirinkusių buvo išnarstytas kone po varžtelį. Šis – lyginant su limuzino versija – reikšmingai mažesnis, tačiau tikrai ne mažas automobilis. Sedano ilgis siekia 5,63 m, o atstumas tarp ratų ašių siekia 3,3 m.

Interjeras kurtas taip, kad visur kur būtų matomi prabangos ženklai. Prietaisų skydelis aptrauktas oda, pagyvintas metalo ir medžio akcentais, ant grindų – stori kilimai, sėdynės – malonios liesti ir minkštos odos. „Senat“ turi skaitmeninį prietaisų skydelį, nemažą ekraną, skirtą informacijos ir pramogų sistemai, taip pat du ekranus, įtaisytus ant priekinių sėdynių atramų ir skirtus gale sėdintiems keleiviams.

Kaip ir „Bentley“ ar „Rolls-Royce“, taip ir „Aurus“ perkantiems „Senat“ leis sedaną individualizuoti, pasirenkant norimą apdailą, spalvas medžiagas ir derinius. „Aurus“ atstovai akcentavo, kad jų pagamintas modelis turės ir modernią saugumo įrangą. Sedanas turės adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, automatinį avarinį stabdymą, pėsčiųjų atpažinimo sistemą, taip pat galės atpažinti kelio ženklus ir padės vairuotojui važiuoti savoje eismo juostoje ir perspės išklydus iš jos.

Po kapotu – V8 formos 590 AG galios variklis, generuojantis 880 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. toks automobilis pagreitėja per šešias sekundes. Tačiau šarvuotas ir sunkus prezidentinis limuzinas ne toks vikrus – tokį patį greitį išvysto per 9 sekundes. Žinoma, kad automobilio platformą sukūrė Rusijos bendrovė NAMI, tačiau į klausimą, kas kūrė variklį, aiškaus atsakymo nėra. Visgi parodoje demonstruoto modelio variklis taip pat pažymėtas NAMI ir „Aurus“ logotipais.

Ženevos automobilių parodoje bendrovės atstovai tikino, kad prabangų rusišką sedaną jau galima užsisakyti. Tiesa, kol kas gamybos galimybės labai ribotos, mat gamykla, kurioje bus gaminami „Aurus“ modeliai, Tatarstane atsidarys kitų metų gale. Po šios atsidarymo, tikina „Aurus“ atstovai, jie galės pagaminti po 5000 automobilių per metus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (544)