Kai kurie rinkos analitikai prognozavo, kad naujasis kompaktiškas visureigis turėtų vadintis CX-4, tačiau koncernas pasielgė kitaip, nors CX-30 pagal savo dydį pakliūva tiksliai tarp populiariųjų CX-3 ir CX-5.

Naujoji „Mazda” dydžių lentelėje bene tiksliausiai atitinka posakį „nei didelis, nei mažas“: 4395 mm ilgio, 1795 mm pločio, 1540 mm aukščio, 2655 mm ilgio ratų bazės. Toks automobilis labiausiai tiks dviem ar mažai šeimai, daugiausia laiko praleidžiantiems mieste, tačiau nevengiantiems leistis į savaitgalio išvykas.

„Mes kūrėme „CX-30“ taip, kad šis automobilis taptų neatskiriamu kasdienio gyvenimo partneriu“, –pabrėžė Akira Marumoto, „Mazda“ prezidentas.

„Mazda“ inžinierių komanda ištobulino automobilio vairavimo savybes, aprūpino jį pažangiausiomis saugumo sistemomis, įrengė itin patogų prietaisų skydelį – tai leidžia mėgautis vairavimo dinamiškumu ir tuo pačiu metu užtikrintumu kelyje. Visiško užbaigtumo pojūtį automobilio salone sukuria aukščiausios kokybės naujausios garso sistemos – 8 garsiakalbių „Mazda“ ar 12 garsiakalbių „Bose“ sistema.

CX-30, kaip ir naujoji „Mazda3“, yra sukurtas naudojant naujos kartos „Skyactive-Vehicle Architecture“. Visureigis bus aprūpintas „i-Active“ visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo technologija „G-Vectoring Control“, leidžiančia sklandžiau įveikti posūkius.

CX-30 yra automobilis, kuriuo į keliones galės išsiruošti šeima ar draugų grupelė – puikiai išnaudota automobilio vidinė erdvė ir praktiškumu išskirianti bagažinė (460 l tūrio) užtikrina kelionės patogumą, o CX-30 manevringumo savybės leidžia paprastai valdyti automobilį tiek kelyje, tiek bet kurioje stovėjimo aikštelėje.

Kuriant „Mazda CX-30“ buvo kruopščiai padirbėta ties tokiomis automobilio funkcijomis kaip pagreitėjimas, posūkiai ir stabdymas. Žinoma, tam įtakos turi ne tik važiuoklė bei valdymo ar stabdžių mechanizmai, bet ir jėgainės, kuriomis gali būti aprūpintas visureigis.

CX-30 siūlomas su nauju „Skyactiv“ šeimos dyzeliniu varikliu „Skyactiv-Euro 6d-TEMP“ bei benzininiu „Skyactiv-X“, kuriame suderinta tiek dyzelinio, tiek benzininio variklio degiojo mišinio uždegimo principas. Be to, visos modifikacijos su benzininiais varikliais turės „mild-hybrid“ tipo hibridinę jėgainę, kuri atitinkamomis sąlygomis įdarbins ir nedidelį elektros variklį, pavaduosiantį ar papildysiantį tradicinį variklį.

„Mazda CX-30“ taip pat gavo gausų rinkinį „i-Activsense“ saugumo technologijų, įskaitant ir naują „Driver Monitoring“ sistemą, kuri stebi vairuotojo būseną ir perspėja, jei pastarojo elgesyje esama potencialių rizikos požymių. Sistema fiksuoja vairuotojo akių būseną, mirksėjimą, galvos ir netgi burnos judesius bei perspėja, jei jo elgesyje atsiranda akivaizdžių mieguistumo požymių. Kritiniu atveju sistema pati aktyvuoja išmanią stabdymo sistemą „Smart Brake Support“, padedančią automobiliui sustoti.

Naujieji „Mazda CX-30“ visureigiai bus gaminami pagrindinėse „Mazda“ korporacijos gamyklose visame pasaulyje, taip užtikrinant, kad naujasis modelis būtų nesunkiai pasiekiamas įvairių šalių vartotojams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)