Automobilis bus pristatomas kovo 1-3 dienomis vyksiančiose atvirų durų dienose „Nippon Auto“ salone Vilniuje.

Hibridinė versija papildė pernai debiutavusios naujos kartos „Honda CR-V“ modelio šeimą. Planuojama, jog hibridinė CR-V versija sudarys ketvirtadalį visų CR-V pardavimų ir taps vienu perkamiausių hibridinių visureigių Lietuvoje.

„CR-V Hybrid“ taikosi į aukštesnį automobilių segmentą. Kai kiti hibridų gamintojai taupo salono apdailos ar išmanių sprendimų sąskaitą, „CR-V Hybrid“ nerasime jokių kompromisų. Gausi standartinė įranga, „HONDA Sensing“ vairuotojo pagalbos sistemos, triukšmo slopinimas leidžia modeliui lygiuotis į prabangos klasės automobilius“, – teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje UAB „Nippon Auto“ komercijos direktorius Artūras Vilpišauskas.

„Honda CR-V Hybrid“ taip pat išsiskiria didžiausia savo klasėje bagažinės talpa (497 l nesulanksčius ir 1697 l sulanksčius galines sėdynes).

„Honda CR-V“ varomas 2 l darbinio tūrio 145 AG benzininiu varikliu bei dviem elektriniais varikliais. Vienas iš jų – 184 AG, 315 Nm – suka visureigio ratus. Kitas variklis naudojamas kaip generatorius. Modelyje naudojama išmanioji i-MMD („Multi-Mode Drive“) sistema savarankiškai parenka važiavimo sąlygoms tinkamiausia režimą. „Honda CR-V“ modelyje pirmąkart naudojama bepakopė pastovaus perdavimo automatinė transmisija, iki šiol naudota tik „grynakraujuose“ elektromobiliuose.

Pirmąjį automobilį su hibridine pavara „Honda“ pristatė dar 1999 metais. Planuojama, jog artimiausiu metu Europoje visi „Honda“ modeliai turės hibridinę ar elektrinę pavarą. Kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje „Honda“ pristatys ir pirmąjį Europos rinkai skirtą elektromobilį. Bendrovė siekia, jog iki 2025 metų du trečdaliai parduodamų „Honda“ automobilių bus varomi elektra.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)