Pasak „Peugeot Baltic“ vykdančiojo direktoriaus Andrus Kuus, kompaktiški automobiliai „Peugeot“ visada buvo vieni populiariausių Lietuvoje. Tai, kad naujasis „Peugeot 208“ galimas ir su elektriniu varikliu, be abejonės prisideda prie plataus elektrinių transporto priemonių naudojimo, tačiau perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyksta per keletą dienų, – sakė Kuus. – Matome, kad tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai sparčiai tobulėja, tampa ekonomiškesni ir labiau tausojantys aplinką.“

Nuvažiuos 300 km elektra

„Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) elektrinis variklis, išvystantis sukimo momentą iki 260 Nm. Automobiliu „Peugeot 208“ su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis būdais: „eco“ – ridą optimizuojantis režimas, „normal“ – kasdieniam naudojimui skirtas režimas, ir „sport“ – siūlantis didžiausią galią ir pagreitėjimą iki 100 km/val. per 8,1 sek.

Naudojant pavarų perjungimo svirtį, galima pakeisti ir akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus: „moderate“ užtikrina jausmą, panašų į tą, kuris patiriamas stabdant automobilį su vidaus degimo varikliu, „augmented“ leidžia greitėti ir lėtėti naudojantis vos viena – akceleratoriaus – pamina.

Su „My Peugeot“ programėle automobilio saloną galima pašildyti dar prieš kelionę.

Patogioje naujojo „Peugeot 208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas, programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone. Elektrinis 208 modelis turi 50 kWh talpos bateriją. Remiantis WLTP matavimo metodika, ši viena įkrova leidžia nuvažiuoti apie 340 km atstumą. „Peugeot“ garantuoja, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus, arba iki 160 000 kilometrų.

Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kW galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kW galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80 proc., naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių). Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.

Turės ir 8 laipsnių pavarų dėžę

Naujasis modelis siūlomas ne tik su elektriniu, bet ir su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gamintojas pabrėžia, kad „PureTech 100“ ir „PureTech130“ varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

„Peugeot 208“, kaip ir anksčiau pasirodę šio gamintojo modeliai, turi „i-Cockpit“ prietaisų skydelį. Priklausomai nuo automobilio įrangos, 3D prietaisų skydelis gali būti dviejų lygių, o informacija, rodoma viršutinėje dalyje kaip holograma, keičiasi realiu laiku. Jutiklinis ekranas, sumontuotas konsolės centre, gali būti trijų dydžių: penkių, septynių ir dešimties colių.
Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų dėtuvių, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje.

Dėl daugelio pagalbos vairuotojui sistemų naujasis „Peugeot 208“ yra dar vienu žingsniu arčiau pusiau automatinio automobilio valdymo. Naujajame modelyje yra pastovaus greičio palaikymo sistema su automatinio sustojimo ir važiavimo funkcija. Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti (tiesa, jei jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes). Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti greičio pedalą arba paspausti mygtuką.

Be to, naujajame „Peugeot 208“ yra sistema, pranešanti apie išvažiavimą už eismo juostos ribų, įdiegta automobilio statymo sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus (ženklą STOP ir vienpusio eismo ženklą), aklųjų zonų stebėjimo sistema ir pan.