Jo formos neleis suabejoti, jog tai tikras „Bentley“, o kai kurios detalės sufleruoja subtilų gamintojo požiūrį į sportiškumą – pavyzdžiui, unikalūs 21 colio skersmens ratlankiai, nerūdijančio plieno išmetimo sistemos antgaliai bei „Speed“ logotipai. „Bentley“ istorijoje šie ratlankiai pirmieji kryptiniai – net automobiliui stovint atrodo, tarsi jis būtų pasirengęs sparčiam įsibėgėjimui.

Blizgios „Mulsanne Speed“ detalės yra tonuotos, taip prabangiam sedanui suteikiama daugiau solidumo. Tokius atributus galima rasti ant buferio, radiatoriaus grotelių, ventiliacijos angų sparnuose, ratlankių. Lengvai tonuoti yra ir priekinių bei galinių žibintų stiklai.

Interjere „Bentley Mulsanne Speed“ tviska prabanga. Išskirtinę prigimtį pabrėžia tokios detalės, kaip rombų raštu išsiuvinėtos sėdynės, šoninių durelių apvadai ar „Mulliner Driving Specification“ apdaila – raižyta pavarų perjungimo svirtis, sportiniai pedalai ir kitkas.

Efektyvios technologijos

Po automobilio kapotu sumontuotas 6,75 l darbinio tūrio du turbokompresorius turintis V8 variklis, išvystantis 395 kW (537 AG) galią bei 1100 Nm sukimo momentą, pasiekiamą vos prie 1750 aps./min. Tai yra galingiausias ketverias duris turintis prabangus sedanas pasaulyje, o lyginant su „Mulsanne“ pusbroliu, „Speed“ versija pasiekia 5 proc. daugiau arklio galių bei 8 proc. didesnį sukimo momentą.

Tokius duomenis generuojantis variklis suteikia įspūdingas dinamines savybes prabangiam ir erdviam sedanui. „Mulsanne Speed“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,9 sek. ir pasiekia didžiausią 305 km/val. greitį. Gamintojas žada, kad vidutinės 2,7 tonos sveriančio modelio degalų sąnaudos – 15 l / 100 km.

„Mulsanne Speed“ yra pasirenkami keturi važiavimo režimai, pritaikyti kiekvieno vairuotojo poreikiams. Važiuojant „sport“ režimu pakaba tampa kietesnė, automobilis stabilesnis, sukibimas važiuojant didesniu greičiu – aukštesnis. Tuo pačiu pakoreguojama ir vairo dinamika – šis tampa sunkesnis, suteikia didesnį sportiškumo pojūtį.

„Bentley“ pavadintas važiavimo režimas yra optimalus, gamintojo pasirinktas balansas tarp sportiškumo ir komforto, o „comfort“ – subalansuotas patogiam važiavimui. Pasirinkus „custom“ režimą, vairuotojas gali automobilį susikonfigūruoti pagal savo poreikius – amortizatorių kietumą, vairo jautrumą ir kitus parametrus.

Pasirinkus bet kurį režimą, „Bentley“ sumontuota elektroninė pakabos sistema tęsia savo darbą – ji stebi amortizatorius 50 kartų per sekundę dažniu ir juos akimirksniu daro kietesnius ar minkštesnius priklausomai nuo aplinkos, kelio dangos ir kitų sąlygų.

Suasmeninimo galimybės

„Mulsanne Speed“ automobilį klientas gali individualizuoti pagal unikalius savo norus. 5 575 mm ilgio, 2 208 mm pločio ir 1 521 mm aukščio automobilio kėbulo eksterjero spalvų pasirinkimo paletėje – per šimtą skirtingų tonų, o interjero apdailos pasirinkimų – 11. Interjero detales galima pasirinkti iš 24 skirtingų spalvų bei 13 dviejų tonų atspalvių.

Be didelės spalvinės gamos, šį „Bentley“ individualizuoti galima pasirenkant specialią anglies pluošto apdailą interjere, derančią prie šiuolaikinio „Mulsanne Speed“ charakterio.

Automobilio eksterjerą užpildo 21 colio skersmens ratlankiai, kurie gali būti nudažyti įvairiais prie kėbulo spalvos derančiais atspalviais. Pirkėjas gali pasirinkti ratlankius iš trijų skirtingų variantų.

Pasirinkus „Mulsanne Speed Premier Specification“, įvairios išorės detalės kaip ratlankiai ar „Flying B“ logotipas bus tonuoti arba poliruoti, o prie automobilio pridėti du išskirtiniai kokybiški skėčiai. Kaip ir kiti „Bentley“ modeliai, „Mulsanne Speed“ gali būti patobulintas „Mulliner“ specialistų, taip suteikiant automobiliui visiškai unikalią išvaizdą ir pabrėžiant esmines galingiausio „Mulsanne“ savybes.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)