Bandomasis „Urban EV“ modelis išvaizda itin artimas Frankfurte pristatytam konceptui. Tiesa, vietoje tridurio prototipo, gatvėse pastebėta penkerių durų versija. Nors modelis bandomas apdengtas maskuojančia plėvele, galima matyti, jog „Urban EV“ išsaugojo Frankfurte dėmesį prikausčiusius ateities automobilio dizaino bruožus, ir gamybą pasieks nedaug skirdamasis nuo koncepto.

„Planuojama, kad kiekvienas naujas „Honda“ modelis turės hibridinę ar visiškai elektrinę versiją. Tikimasi, jog iki 2030 metų du trečdaliai pasaulyje bendrovės parduodamų automobilių bus varomi elektra. Europoje šį tikslą norima pasiekti iki 2025 metų“ – teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje UAB „Nippon Auto“ komercijos direktorius Artūras Vilpišauskas.

Priklausomai nuo bandymų keliuose rezultatų, „Urban EV“ Lietuvos pirkėjus galėtų pasiekti 2020 metų viduryje. 2019 metų pavasarį „Honda“ Lietuvoje pristatys visureigio CR-V hibridinę versiją.

„Honda“ taip pat eksperimentuoja su vandeniliu varomų automobilių technologijomis. „Clarity Fuel Cell“ vandenilinį modelį JAV gali užsisakyti Kalifornijos, taip pat kitų regionų, kur išvystyta vandenilio „degalinių“ infrastruktūra, gyventojai. Pilnu baku „Clarity Fuel Cell“ gali įveikti 589 km atstumą.

Bendrovė taip pat neatsisako dyzelinių variklių. Naujasis „Honda Civic“ su dyzeliniu varikliu pristatytas praėjusių metų Frankfurto parodoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)