Jaguar Land Rover“ dizaineriai nesistengė smarkiai keisti išskirtinės „Evoque“ išvaizdos – ne kartą mėginta kopijuoti, ji išlieka tokia pat moderni ir elegantiška, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Apskritai, kuriant naujos kartos „Evoque“ vadovautasi evoliucijos principais, tobulinant ir papildant, o ne griaunant ir statant iš naujo.

„Evoque“ ir toliau bus lengvai atpažįstamas dėl savo kupė bruožų turinčio kėbulo, nuolaidaus stogo ir aukštai nubrėžtos „pečių“ linijos. Tačiau nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, masyvūs 21 colio ratlankiai, duryse paslėptos rankenėlės ir dinamiškos šoninės linijos išryškino visureigio galią ir sportiškumą.

Interjere dabar sumažėjo valdymo prietaisų: dviejų liečiamųjų ekranų valdymo blokas „Touch Pro Duo“ gavo kur kas sparčiau veikiančią operacinę sistemą.

Automobilio važiuoklės matmenys beveik nepakito, tačiau nauja architektūra ir šiek tiek ilgesnė ratų bazė leido sukurti daugiau erdvės salone. Pirštinių dėtuvėje dabar lengvai tilps planšetinis kompiuteris, o bagažinės tūris padidėjo 10 proc. – iki 591 litro.

Kuriant naująjį „Evoque“ buvo atsižvelgta į naujausias jėgainių tendencijas, todėl iškart po debiuto jau bus galima užsisakyti hibridinę modifikaciją. Hibridinis variklis yra pirmasis „Land Rover“ modelių gamoje. Ant variklio montuojamas starteris-generatorius kaups elektros energiją, generuojamą stabdant, ir talpins ją į po grindimis montuojamą akumuliatoriaus bateriją. Važiuojant mažesniu nei 17 km/val. greičiu ir paspaudus stabdžio pedalą, vidaus degimo variklis išsijungs. Pradėjus važiuoti, starteris generatorius padės vidaus degimo varikliui, tokiu būdu važiavimas bus tylesnis, o degalų sąnaudos sumažės. Šios modifikacijos degalų suvartojimas neturėtų viršyti 5,6 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 149 g/km.

Kaip ir pirmosios kartos „Evoque“, naujasis visureigis galės būti varomas tiek priekiniais, tiek visais ratais. Pastarojoje modifikacijoje bus montuojama „Terrain Response 2“ visų varančiųjų ratų valdymo sistema, prisitaikanti prie kelio sąlygų ir parenkanti optimalų važiavimo režimą. 10 centimetrų (iki 60 cm) padidėjo ir įveikiamos brastos gylis.

Vairuotojo patogumui – dvi technologijos: „ClearSight“ leidžia apžvelgti aplinką už automobilio galinės dalies. Tam naudojama ant stogo sumontuota vaizdo kamera, o vaizdą vairuotojas mato galinio vaizdo veidrodėlyje. „Evoque“ taip pat tapo pirmuoju serijiniu automobiliu, kuriame montuojama „Ground View“ sistema. Vairuotojas gali matyti 180 laipsnių kampu automobilio priekyje esantį vaizdą, įskaitant ir tai, kas užstojama variklio dangčiu.

„Po automobilio kėbulo metalu įvyko tikra inžinerijos ir technologijų revoliucija. Nauja kėbulo architektūra, nauja važiuoklė, nauji varikliai, nauja programinė įranga. Gal tik durų vyriai liko nepakitę“, – sakė „Jaguar Land Rover“ projektavimo vadovas Nickas Rogersas.

„Evoque“ taip pat tapo pirmuoju koncerno modeliu, kuriame naudojami dirbtinio intelekto algoritmai „Smart Settings“ sistemoje. Sistema renka informaciją apie vairuotojo įpročius ir nustatymus bei gali pati sureguliuoti sėdynės atlošą, parinkti radijo stotį, salono temperatūros režimo nustatymus ir net vairo kolonėlės padėtį pagal konkretaus vairuotojo pomėgius.

Naujos kartos „Evoque“ sukūrimui ir gamybos parengimui koncernas „Jaguar Land Rover“ investavo 1 milijardą svarų sterlingų. 110 milijonų svarų skirta naujos surinkimo linijos Heilvude įrengimui.

„Range Rover Evoque“ kaina Lietuvoje – nuo 42 250 eurų.

Pirmieji „Evoque“ automobiliai išankstiniam pristatymui Lietuvą pasieks kitų metų vasario–kovo mėnesiais.