Šiame stende Paryžiaus automobilių parodos organizatoriai nusprendė eksponuoti keliasdešimt pačių įdomiausių, ribotos laidos serijomis išleistų, automobilių. Taip vietos čia atsirado ir prabangiesiems „Bugatti“, ir retai sutinkamiems „Morgan“, sportiškiems „Honda NSX“, „Lotus“ ir keliems tikrai ekscentriškiems ženklams.

Pavyzdžiui, savo sidabrinį OWL bolidą „Limited“ stende pastatė mažai kam girdėta „Aspark“ bendrovė, kilusi iš Japonijos. Gamintojos tikslas – ambicingas: sukurti greičiausią elektra varomą automobilį visame pasaulyje.

Nuo 2014 m. hiperautomobilį gaminantį bendrovė viliasi, kad jai pavyks sukurti 50 tokių modelių. Už vieną norima prašyti maždaug 3,6 mln. JAV dolerių. Tai, beje, mažesnė suma nei japonai prašė prieš metus, kuriamą modelį pirmą kartą parodę Frankfurto automobilių parodoje.

Ir nepaisant stulbinančios sumos, prašomos už elektromobilį, šis pasigirti ypatingai dideliu nuvažiuojamu atstumu negali – jis siekia vos 150 km. Tiesa, pagreitis siekia 1,9 sek. iki 100 km/val.

Įdomi detalė ir ta, kad japonai tikina, jog jų elektromobilis turi 1150 AG, bei pasiekia 280 km/val. greitį. Maksimalus sukimo momentas siekia 885 Nm, teigia „Bloomberg“.

Norintys turėti vieną tokį savo garaže, turi palikti 1,15 mln. JAV dolerių depozitą. Verta įsidėmėti, kad pastarasis persigalvojus sugrąžintas nebus.

Kaip seksis japonams pardavinėti savo kūrinį, sunku nuspėti, mat, lygina Jalopnik.com, hiperautomobilis „Rimac C Two“, netrukus pasirodysiantis rinkoje, generuoja 1914 AG, 2299 Nm sukimo momentą, išvysto kiek didesnį nei 400 km/val. greitį, 100 km/val. pasiekia per 1,85 sek., o kainuoja „viso labo“ 2,1 mln. JAV dolerių.