Tiesa, tai ne vienintelės naujienos. Vietos stende atsirado ryškios spalvos drauge su „Toyota“ pagamintam BMW Z4, taip pat – 8 serijos kupė bei patobulintam BMW i3 modeliui.

Nauja platforma

Kalbant apie naują 3 serijos sedaną, svarbiausiu pokyčiu galima laikyti naują G raide žymimą platformą. Tai, tikina gamintojas, leido sukurti modeliui naują pakabą, kėbulą, naujus variklius.

Standartinėje naujo BMW sedano įrangoje yra nauja, prie apkrovos automatiškai prisitaikanti amortizavimo sistema. Elektroniniu būdu blokuojamas galinis diferencialas – papildomos įrangos sąraše.

3 serija gavo ir naujos kartos BMW operacinę sistemą, tad dalį komandų, tokių, kaip žemėlapio nuorodos ar radijo stoties perjungimas, galima nurodyti balsu. Beje, pabrėžiama, kad ši „Intelligent Personal Assistant“ sistema yra nuolat besimokanti ir ilgainiui vis geriau ir greičiau supranta vairuotoją.

Naujovių 3 serijos sedane nemažai. Gamintojas pasistengė, tad dabar tiek priekinė, tiek galinė automobilio tarpvėžė yra platesnės, o modelis sveria 55 kg mažiau nei ankstesnės kartos automobilis.

Be to, šio modelio savininkai gali naudotis ne įprastais, o skaitmeniniais rakteliais. Tai reiškia, atrakinti automobilį tiesiog savo telefonu.

Į rinką automobilis išleidžiamas turėdamas šešis skirtingus keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius, kurių galia sieks 110-195 kW. Be to, bus įmanoma įsigyti automobilį, turintį visų varančiųjų ratų pavarą. Po metų BMW žada išleisti ir M versiją, taip pat ir hibridinę pavarą turintį modelį.

Naujo X5 visureigio pasaulinė premjera įvyko JAV, o prabėgus mažiau nei mėnesiui automobilis pasiekė ir Europos pirkėjus. Ketvirtos kartos X5 turi naują variklių gamą, naujausią visų varančiųjų ratų sistemos versiją, o papildomos įrangos sąraše – pneumatinė važiuoklė ir specialus bekelės paketas.

Jame taip pat įdiegta 7 kartos BMW operacinė sistema, todėl modelį galima valdyti balsu. BMW giriasi čia sudiegę ir naujausias saugumo sistemas.

Į rinką BMW X5 išleidžiamas su keturiais skirtingais varikliais. Vienas jų yra naujas V8 formos benzininis 340 kW galios motoras, tačiau šis, deja, pirkėjams Europoje nebus siūlomas. Europiečiams teks šešių cilindrų eilėje variklis su 250 kW ir du šešių cilindrų eilėje dyzeliniai varikliai: 294 kW ir 195 kW.

Gamino su „Toyota“

Ryškiaspalvis Z4 rodsteris tapo dėmesio traukos objektu daugeliui. Modelis turi minkštą elektra valdomą stogą, dvi sėdimas vietas, sportišką interjerą. Be to, automobilio kėbulas sustiprintas papildomai, todėl, giriasi BMW, rodsteris yra tikrai gerai valdomas.

Interjere, beje, vietos atsirado dviem nemenkiems 10,25 colio skersmens ekranams: vienas skirtas informacijai ir multimedijai bei įrengtas centrinėje konsolėje, kitas – tiesiai vairuotojui prieš akis.

Ryškios spalvos parodoje pristatytas modelis – galingiausia rodsterio versija, pažymėta M raide. Po šio automobilio kapotu – 6 cilindrų eilėje 250 kW galios variklis. Jau standartinės įrangos sąraše yra adaptyvi „M Sport“ pakaba, tokiu pat ženklu pažymėti stabdžiai. Bendras derinys leidžia iki 100 km/val. automobiliui pagreitėti per 4,5 sek.

Z4 rodsteris yra pagamintas bendradarbiaujant su „Toyota“, tačiau pastaroji dar slepia, kaip atrodo jų sukurtas sportinis „Supra“ kupė.

Naujas kupė

Pasiilgusiems didelių ir prabangių BMW automobilių geriausia žinia, matyt, tapo 8 serijos kupė atsiradimas.
8 serijos kupė montuojami 2 varikliai, kurių galingiausias yra naujajame „BMW M850i xDrive Coupe“. Tai galingas V8 formos motoras, pasiekiantis 530 AG. Antrasis – kiek kuklesnis, dyzelinis, šešių cilindrų eilėje, pasiekiantis 320 AG.

Visi „BMW 8 Series Coupe“ modeliai turi išmanią visų varančių ratų sistemą, adaptyvią pakabą bei „BMW Integral Active Steering“ sistemą – tai vairuojamieji galiniai ratai ir prie greičio prisitaikantis vairo jautrumas.

Nuvažiuos trečdaliu daugiau

Atnaujintas ir elektrinis „BMW i3“ modelis. Į elektra varomus nedidelius automobilius dabar montuojamos naujos didelės įtampos baterijos, padidinusios automobiliu nuvažiuojamą atstumą.

Dabar „BMW i3“ viena įkrova pagal naująjį WLTP standartą gali įveikti 285-310 km, o „BMW i3s“ – 270-285 km. Abiejų elektromobilių viena įkrova įveikiamas atstumas padidėjo 30 proc., lyginant su anksčiau naudotomis baterijomis.

Be to, pirmą kartą „BMW i3“ siūlomas su „Sport“ paketu. Su juo automobilis taps žemesnis, turės platesnę tarpvėžę bei 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratus.