Kiekvieno „Audi S“ gamos modelio širdis yra variklis ir „SQ2“ nėra išimtis – jo itin galingas 2.0 TFSI motoras pasiekia 221 kW (300 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą, tad tai yra galingiausias variklis kompaktinių SUV automobilių klasėje, skelbiama gamintojo pranešime žiiasklaidai.

„2.0 TFSI“ variklis komplektuojamas su septynių greičių „S tronic“ dviejų sankabų automatine pavarų dėže.

Visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara užtikrina itin sportišką ir saugų važiavimą. Važiuojant greitai ir vairuotojui vos pasukus vairą, elektronikos valdoma sistema akimirksniu perduoda daugiau sukimo momento galinei ašiai – didesnis galiniams ratams perduodamas sukimo momentas padeda dar tiksliau įveikti posūkį. Visų ratų pavara veikia drauge su sukimo momentą tarp tos pačios ašies ratų skirstančia sistema, kuri užtikrina tolygų važiavimą posūkiuose, nepastebimai pristabdant mažiau apkrovos turinčius vidinius ratus.

„Audi SQ2“ sumontuota „S sport“ pakaba yra pritaikyta dinamiškoms variklio charakteristikoms. SUV yra 20 mm žemesnis už įprastą versiją. Progresyvi vairo sistema taip pat pritaikyta sportiškoms S modelio charakteristikoms: daugiau sukant vairą, sistema greičiau atsako į vairo pasukimą ir padidina valdymo tikslumą tiek važiuojant mieste, tiek ir greituose posūkiuose.

Standartinė „Audi drive select“ važiavimo režimų sistema leidžia pasirinkti norimą važiavimo režimą, keisdama vairo sistemos, septynių greičių „S tronic“ pavarų dėžės ir kitos įrangos veikimą.

Kompaktinis „Audi SQ2“ yra 4210 mm ilgio ir turi 2594 mm atstumą tarp ašių. Į bagažinę telpa nuo 355 iki 1000 litrų, o šiuolaikiškas salono dizainas su sportiškais akcentais atkartoja dinamiškas išorės kėbulo linijas.

„SQ2“ salone labiausiai išsiskiria trys elementai: raudoni ortakių apvadai, dviejų spalvų „Nappa“ oda aptrauktos sėdynės ir salono apšvietimas su šviečiančiais intarpais.

„Audi SQ2“ vairuotojo pagalbinės sistemos yra tokios pačios kaip ir didesniuose gamintojo modeliuose. „Audi pre sense“ yra standartinė įranga, radarų pagalba atpažįstanti pavojingas situacijas, kurias gali sukelti netikėtai pasirodę pėstieji ar kiti automobiliui. Apie galimą pavojų sistema perspėja vairuotoją, o jam nesiėmus veiksmų ir esant neišvengiamam susidūrimui, pati automatiškai stabdo automobilį. Automobilyje taip pat yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema su sustojimo ir pajudėjimo, taip pat važiavimo spūstyse pagalba, kurios veikimą užtikrina ne tik radarai, bet ir priekinė vaizdo kamera.

„Audi active lane assist“ technologija vairuotojui padeda važiuoti savo eismo juosta, pasirenkamas statymo pagalbininkas pats įvairuoja automobilį į išilgai ir skersai esančias stovėjimo vietas, o iš jų išvažiuojant atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas, kai iš šono atvažiuoja automobilis. „Audi side assist“ sistema perspėja vairuotoją pranešimu šoniniame veidrodėlyje, jei atsiranda kliūtis persirikiuojant.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją