Jei dėl kažkokių priežasčių neseniai galvojote apie rėminio „Suzuki Jimnyvisureigio pirkimą, būtumėte įsigijęs prieš 20 metų sukurtą automobilį – modelio pirmtakas debiutavo dar 1998 metais.

Palyginti su trečiąja karta, naujasis „Jimny“ išsaugojo savo privalumus ir įgijo kur kas daugiau patrauklių bruožų – pardavėjai tikisi, kad jis taps įdomus ne tik miškininkams. Ir iš tiesų – čia yra modernios saugumo sistemos, įskaitant ir važiavimo savo eismo juosta palaikymą, pažangi multimedijos sistema su navigacija, klimato kontrolė ir netgi LED pagrindinių šviesų žibintai – apie tokias gėrybės ankstesnio modelio savininkai nedrįso net svajoti.

Lygiai taip pat kaip ir apie komfortą – trumpai išbandžius naująjį „Jimny“ kelyje, jis nustebino tyla salone, žymiai kokybiškesnėmis apdailos medžiagomis ir šiokia tokia pretenzija į stilių, taip pat patogia ergonomika. Aišku, erdvesnis automobilis netapo – tai vis dar vos 3,5 m ilgio mažylis, kurio viduje – pakankamai vietos dviem, bet štai už dviejų antros eilės sėdynių bagažinė yra tik simbolinio dydžio. Tad praktiškiausia šį automobilį naudoti kaip dvivietę mašiną, tuomet į bagažinę tilps iki 340 l.

Bet užtat „Jimny“ turi net 21 cm prošvaisą, visų ratų pavarą ir pavaros palėtintoją. Mechaninio priekinio ir galinio ašies diferencialo blokavimo nėra – juos atstoja elektronika, blokuojanti praslystančius ratus. Taip pat nėra ir centrinio diferencialo – važiuojant įprastu keliu, mažylis varomas galiniais ratais, o esant slidžiai dangai atskira svirtimi pajungiamas priekinis tiltas.

Variklis vienas – 1,5 l atmosferinis 75 kW motoras, galimas su mechanine 5 greičių arba automatine 4 greičių pavarų dėže. Atmosferinio motoro sukimo momentas nedidelis – tik 130 Nm, o ir važiuojant didesniu kaip 90 km/h greičiu variklis pradeda triukšmauti – čia norėtųsi šeštos pavaros.

„Suzuki Jimny“ kaina – nuo 15 990 eurų, su visa papildoma įranga – 19 990 eurų.

Naujasis „Hyundai Santa Fe

Kitoje svarstyklių pusėje – naujasis septynių vietų „Hyundai Santa Fe“. Beveik 4,8 m ilgio automobilis išties itin erdvus, o važiuojant priekaištauti nėra dėl ko – salone tylu, kokybiška ir gerai atrodanti apdaila, gera ergonomika, pažangios saugumo ir multimedijos sistemos.

Sukurtas Europoje, bet gaminamas Korėjoje, automobilis bus puikus pasirinkimas praktiško automobilio ieškančiam pirkėjui. Įsimenanti išvaizda su siaurais žibintais ir pasirenkamomis LED šviesomis – šiuolaikiniai „Hyundai“ maloniai džiugina savo ne per daug iššaukiančia, bet ir ne nykia, o išsiskiriančia išvaizda.

Priešais vairuotoją – skaitmeninis prietaisų skydelis, didelis projekcinis ekranas, 7 arba 8 colių multimedijos sistemos ekranas. Dideli langai gale suteikia jaukumo, o viena įdomiausių sistemų – judesį ant galinių sėdynių atpažįstanti technologija, perspėjanti vairuotoją jei šis išlips iš automobilio, pamiršęs vieną vaiką ar du – septynviečiame automobilyje taip gali nutikti.

Varikliai – tik turbodyzeliniai, 2,2 l 200 AG ir 2.0 l 150 arba 185 AG motorai, komplektuojami su mechanine arba automatine pavarų dėže, priekiniais arba visais varančiaisiais ratais.

Kol kas žinoma tik galingiausios versijos kaina – nuo 39 990 iki 46 990 (modeliai su priekiniais varančiaisiais ratais ir „automatu“), ir nuo 46 990 iki 48 990 (su visų ratų pavara).