Paaiškėjo, kad dėl nusidėvėjusios izoliacijos ant hibridinę jėgainę kontroliuojančio modulio laidų gali kilti trumpasis jungimas, o visą tai baigtis automobilio gaisru. Vienas toks atvejis užfiksuotas Japonijoje.

Ir nors paaiškėjo, kad didžioji dalis remontuotinų automobilių, pagamintų 2015-2018 m., yra Japonijoje, dar po 200 tūkst. transporto priemonių „Toyotai“ teks remontuoti JAV ir Europoje. Automobilių, kuriems teks apsilankyti ženklo atstovybėse, yra ir Lietuvoje.

Kaip DELFI informavo Liisi Koivumagi, „Toyota Baltic AS“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė, Lietuvoje yra 624 automobiliai, kuriems prireiks remonto. Tiesa, kas sudaro remontuotinų automobilių daugumą - „Prius“ ar CH-R hibridai – pašnekovė pasakyti kol kas negalėjo ir tikino neturinti tokių duomenų.

Pasak jos, apie rengiamą pasaulinę remonto kampaniją mažmeninės prekybos įmonės Lietuvoje buvo informuotos dar rugsėjo 4 d. Kiekviena jų asmeniškai susisieks su „Prius“ arba CH-R hibridą turinčiu žmogumi ir pakvies atvykti į atstovybę remontui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)