Naujasis „Mercedes-Benz EQC“ tapo pagrindiniu konkurentu „Jaguar I-Pace“ modeliui, taip pat „Tesla Model X“ bei netrukus rinkoje pasirodysiančiam „Audi E-tron“. Drauge tai pirmasis visiškai elektrinis „Mercedes-Benz“ visureigis.

Jei domitės eismo, automobilių, motociklų naujienomis, kviečiame prisijungti prie DELFI Auto gerbėjų būrio „Facebook“!

Penkiavietis automobilis sukurtas naudojant GLC platformą, tiesa, ši – kaip reikiant modifikuota. Kėbulas sukurtas taip, kad EQC aerodinaminis koeficientas – mažiau nei 0,30.

Automobilis yra 4,76 m ilgio, 1,88 m pločio ir 1,32 m aukščio. Už artimiausią giminaitį – „Mercedes-Benz GLC“ – jis ilgesnis 105 mm, be to, 315 mm žemesnis, skaičiuoja autocar.co.uk. Visgi ratų bazė išlieka ta pati – 2,87 m ilgio. Bagažinės talpa – 50 l didesnė nei GLC ir siekia jau 500 litrų.

Interjere – gausybė elementų iš jau buvusio GLC modelio. Beje, dalis čia matomų detalių GLC modelyje atsiras tik 2019 m., kai bus išleista atnaujinta visureigio versija.

Teigiama, kad po kapotu čia – nauja elektrinė jėgainė, kuri bus naudojama visoje EQ - elektrinių modelių – gamoje. Automobilis turi du elektros motorus, vienas montuojamas priekyje, kitas – ant galinės ašies. Tad priklausomai nuo pasirinkto režimo, elektromobilis gali būti varomas dviem arba keturiais ratais.

Abu motorai drauge generuoja 402 AG ir turi 764 Nm sukimo momentą. Be to, „Mercedes-Benz“ sveria 2425 kg. Palyginti „Jaguar I-Pace“ turi 395 AG ir sveria 2130 kg.

Priekyje įtaisytas motoras skirtas važiavimui efektyviai, o gale – sportiškesniems pojūčiams. Su įjungtu „Sport“ režimu, automobilis iki 100 km/val. pagreitėja per 5,1 sek. Be to, „Mercedes-Benz“ deklaruoja, kad elektrinis visureigis galės patempti 1800 kg, o jį pakrauti galima 500 kg.

Elektros varikliams energija tiekiama iš 80 kWh talpos baterijos. Nors įvairiuose testuose skaičiuojama, kad viena įkrova automobilis gali nuvažiuoti 400 km, iš tiesų, manoma, realaus eismo sąlygomis jis turėtų įveikti apie 300 km.

ECQ bus gaminamas Vokietijoje, Bremene. Taip pat ir Pekine, Kinijoje.

Nors kainos oficialiai dar nėra skelbiamos, manoma, naujo elektrinio visureigio pradinė kaina bus apie 75 tūkst. eurų.

Gamintojas tikina, kad pagamino daugiau nei 200 prototipų, kuriuos išbandė įvairiuose pasaulio kampeliuose. Numanoma, kad elektromobilis rinką pasieks 2019 m. antroje pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)