„Tiesa ta, kad greičiausiai po smūgio į galą saugos pagalvės neturėjo išsiskleisti. „Volvo“ jau 20 metų automobiliuose naudoja „Whips“ sistemą, kuri standartinė visuose naujuose automobiliuose ir po smūgio į galą šiek tiek atlenkia priekinių sėdynių galvos ir nugaros atlošus, kad apsaugotų nuo traumų“, – redakciją pasiekusioje žinutėje akcentuoja ženklo entuziastai.

Norite papasakoti savo istoriją, pasidalinti pastebėjimais? Lauksime jūsų laiško e. paštu auto@delfi.lt. Jei domitės eismo, automobilių, motociklų naujienomis, kviečiame prisijungti prie DELFI Auto gerbėjų būrio „Facebook“!

Automobiliai į šipulius, žmonės sveiki

Jų pasidalintose istorijose ir nuotraukose – automobiliai, kurių dauguma po avarijos keliavo tiesiai į metalo laužą, tačiau žmonės išvengė rimtų sužalojimų ir atsipirko keliasi įbrėžimais. Būtent taip liūdno likimo išvengė Regimantas Sartauskas, kurio „Volvo“ teko atlaikyti smūgį su vilkiku.

„Automobilį pirkau ne naują. Avarijoje gavau šoninį smūgį, viskas suveikė taip, kaip priklauso, ir išsisleidusi sėdynės pagalvė išgelbėjo gyvybę“, – DELFI sakė vyras.

"Volvo" avarija su sunkvežimiu. Regimanto Sartausko nuotr.

Jam antrino Karolis Garbauskis, kurio „Volvo“ sudužo žiemą, automobiliui nulėkus nuo kelio. Vaikinas sakė, kad avarijoje išsiskleidė visos pagalvės ir iš duženų pavyko išlipti be įbrėžimo.
„Greitis nebuvo viršytas, bet būtų užtekę užsimušti, jei ne „Volvo“, – tikino jis.

Kalbant apie Deivido vairuotą „Volvo“, galima sakyti, automobilyje neliko nė vienos sveikos vietos. Vaikinas neslėpė, automobilis važiuojant per vieną kalnelį pakilo į orą, skriejo į laukus ir triskart vertėsi.

„Net ekspertai sakė, kad jeigu ne „Volvo“, būtų tikrai baigęsi liūdnai“, – akcentavo markės entuziastas.

Tą patį kartojo ir Aurimas Masiliūnas, iš kurio sidabrinio „Volvo“ neliko nieko. Vyras avarijos metu automobilyje buvo su dviem keleiviais, tačiau, pabrėžė, nei vienas iš jų nesusižalojo.

Dėl markės – nė abejonės

Volviečiai.lt klubo atstovas, pasivadinęs Jarka, papasakojo jo tėvui nutikusią istoriją prieš beveik dešimtmetį. Tąkart pašnekovo tėvui priklausęs 2000-ųjų „Volvo V70“ susidūrė su visiškai nauju „Renault Laguna“, išlindusiu į pagrindinį kelią iš šalutinio.

„Smūgis buvo toks, kad „Renault“ liko be priekinės dalies, o mūsų „Volvo“ dar nuskriejo į medį. Tačiau tėvui nuo diržo tik krūtinę skaudėjo, daugiau nieko. Tai jei kalbėtume apie saugumą, vienareikšmiškai, tik „Volvo“, – akcentavo vyras.

Į kuriozišką istoriją pateko Edgaras, kurio ryškiai mėlynos spalvos „Volvo“ nuskriejo žemyn nuo viaduko.

„Vairuotojas liko gyvas ir sveikas, nors automobilio liko tik pusė“, – šypsojosi jis.

"Volvo" avarija. Edgaro nuotr.

Ne ką mažiau pasisekė Žilvinui Šakiui, kurio „Volvo“ pateko į itin stiprų eismo įvykį. Kaip pasakojo vyras, avarijoje linko automobilio rėmas, išsiskleidė pagalvės. Greitis eismo įvykio metu viso labo siekė 60-70 km/val., tačiau tiek užteko, kad žvyrkelyje, apledėjusiame kelyje transporto priemonės nepavyktų suvaldyti.

„Net stiklas priekinis sveikas liko. Man pačiam po avarijos gal savaitę skaudėjo nugarą, bet dėl markės neturiu jokių abejonių – vėl ieškausi sau „Volvo“, – pabrėžė pašnekovas.

"Volvo" avarija. Žilvino Šakio nuotr.

Pamėgtos markės tvirtumu neabejoja ir Darius Jakovickis, kuris vairuodamas „Volvo“ susidūrė su „Mercedes-Benz“. Anot pašnekovo, nors smūgis buvo į šoninę dalį, jis buvo pernelyg silpnas, be to, po davikliu, dėl to ir pagalvės neišsiskleidė. Kaip sako pats pašnekovas, „Volvo“ buvo sutvarkytas ir važinėja toliau, o „Mercedes-Benz“ draudikai įvertino kaip neberemontuotiną.