Iki šios dienos visiškai neteršdami aplinkos įmonės automobiliai jau yra įveikę 13 milijonų elektrinių kilometrų. Įmonė pasakoja, kad seniausias „Leaf“ nuvažiavo 309 tūkst. kilometrų, netrūksta elektromobilių, įveikusių apie 260 tūkst. kilometrų. Daugumos septynerius metus naudojamų elektromobilių baterijos talpos likutis – 70-85 proc.

Įmonės savininkas Ermo Kontsonas sakė: „Pradžioje kiek abejojome dėl elektros technologijos patikimumo, bet per šį laikotarpį išmokome pasitikėti elektrinių transporto priemonių technologija. Taksi verslo specifika yra ta, kad turime nuolatos įkrauti savo „Leaf“ automobilius. Nustatėme, kad geriausias baterijos patikimumo ir ilgaamžiškumo užtikrinimo būdas, saugantis bateriją ir išlaikantis jos tinkamą būklę, yra bateriją įkrauti 20–80 % įkrovos lygio ribose.“

Verslininkas skaičiuoja, kad keleivius elektra varomais automobiliais jie veža 40 proc. pigiau nei vežtų dyzelinu varomais automobiliais. Be to, prisipažino jis, po truputį senieji elektromobiliai keičiami naujais, turinčiais talpesnę bateriją.

„Nissan“ išplatintame pranešime žiniasklaidai teigiama, kad nuo 2017 m. spalio, kai buvo pristatytas naujos kartos „Leaf“ modelis, Europoje parduota 37 tūkst. šių modelių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)