„GT X Experimental“ atskleis, kaip atrodys „Opel“ automobiliai 2020 metų viduryje: drąsaus dizaino įperkami automobiliai. Pavadinime esantis X akcentuoja „Opel“ planus toliau plėsti SUV automobilių gamybą ir tikimasi, kad iki 2021 metų 40 proc. visų „Opel“ parduodamų automobilių sudarys būtent visureigiai.

„Opel“ ateities automobilio vizija – kompaktiškas, vos 4,063 m ilgio SUV (ratų bazė 2,625 m, plotis 1,830 m, aukštis su antena 1,528 m). Šiuo metu kompaktiški visureigiai itin paklausūs, todėl „Opel“ sieks, kad tokie automobiliai būtų įperkami dar didesniam klientų skaičiui.

„Opel“ laikydamasi strateginio veiklos plano „Pace!“ iki 2024 metų siekia elektrifikuoti visus savo modelius. Koncepcinis „GT X Experimental“ taip pat elektrinis, turintis 50 kWh bateriją. Nors „GT X Experimental“ nepretenduoja tapti visiškai autonominiu automobiliu, jis turės trijų lygių autonominio vairavimo funkcijas ir galės važiuoti savarankiškai.

Atsisakė įprastų detalių

Dizaino departamento viceprezidentas Markas Adamas teigia, kad specialistai iš naujo įvertino „Opel“ dizaino filosofiją ir ieškojo sprendimų, kaip dar stipriau atskleisti „Opel“ gryną ir drąsų dizainą. Projektuojant „GT X Experimental“ kiekviena funkcija buvo detaliai išanalizuota, norint išvengti nereikalingų dizaino elementų. Dizainerių komanda šį procesą pavadino „vizualine detoksikacija“.

Charakteringą koncepcinio automobilio siluetą akcentuoja ryškios grafinės linijos, aiškiai atskiriančios viršutinę ir apatinę kėbulo dalis. Apatinė dalis nudažyta šviesiai pilka spalva, o viršutinė automobilio dalis – variklio dangtis, stiklas, stogas – yra tamsiai mėlyni. Šios dvi automobilio dalys atskirtos „Opel“ ženklui būdingu geltonos spalvos akcentu, suteikiančiu automobiliui dinamiškumo.

„GT X Experimental“ keleiviai į saloną pateks pro ketverias plačiai, 90 laipsnių kampu. Panoraminis priekinis stiklas-stogas driekiasi iki užpakalinių sėdynių, suteikia šviesos ir erdvės pojūtį.

„Opel“ dizaineriai atsisakė tradicinių aštrių linijų, kurios sujungia kėbulo dalis. Visų durų viršutinė linija užmaskuota geltonos spalvos akcentu. Atsisakoma ir kitų įprastų kėbulo elementų, tokių kaip durų rankenos ir šoninio vaizdo veidrodėliai. Kėbulas lygus, kaip nulietas, o išorės veidrodėlius pakeičia išmaniai įmontuotos mažos kameros variklio dangčio šonuose, padailintos geltonos spalvos grafika.

Norint kompensuoti vizualinį minimalizmą, vos keletas integruotų grafinio dizaino elementų suteikia „GT X Experimental“ veržlumo įspūdį.

Vairuotojo pusėje užpakalinių durų slenkstyje išgraviruotos stilizuotos trikampio figūros, o vienoje iš jų įmontuotas nedidelis šešiakampis LED ekranas, rodantis baterijos įkrovimo lygį.

Opel GT X Experimental

Vieną elementą turės visi modeliai

„GT X Experimental“ pirmą kartą pademonstruos, kaip atrodys „Opel“ modeliai ateityje. Variklio dangčio dizainas ir sparno formos dienos žibintai formuoja dvi aiškias ir ryškias linijas priekyje, kurių centre akcentuojamas legendinis prekės ženklo simbolis – žaibas.

Gale atkartojamas priekio vaizdas – žaibo ženklą pabrėžia dvi horizontalios galinių žibintų sparno formos linijos ir vertikali linija nuo stogo antenos iki buferio.

Sukurtas ir absoliučiai naujas priekio dizaino elementas. LED matricos priekiniai žibintai, pagalbinių sistemų jutikliai ir kamera su LED žaibo ženklu, rodančiu automobilio veikimo būseną skirtingomis spalvomis, sujungti unikaliu tamsinto organinio stiklo dizaino elementu, kuris primena motociklininko šalmo apsauginį pakeliamą skydelį ir yra pavadintas „Opel Visor“.

Šį elegantišką po variklio dangčiu besidriekiantį elementą turės visi „Opel“ modeliai nuo 2020 metų.

Opel GT X Experimental

Garsiakalbius leis išsiimti

Erdvus salonas „Opel GT X Experimental“ sukurtas laikantis tokių pat principų kaip ir išorė – kuo mažiau nereikalingų detalių.

Pagrindinis dėmesys čia skiriamas prietaisų skydeliui „Pure Panel“, kuris atkartoja priekio dizaino elementą „Opel Vizor“. Platus priekinis ekranas pasveikins vairuotoją ir parodys, kad daugybė įprastų valdymo mygtukų šiandieniniuose automobiliuose tampa nebereikalingi.

Du ekranai kairėje ir dešinėje rodo nedidelių išorinių kamerų fiksuojamą šoninį ir galinį vaizdus.
Sukurtas ir naujas vairo dizainas, kurio centrinė horizontali ašis atkartoja motociklininko šalmo pakeliamo skydelio formą. Kaip ir ant ratų, vairo centre puikuojasi žaibo ženklas, kurio pozicija išlieka statiška, nesvarbu, į kurią pusę vairas sukamas.

Salone keturios sėdynės atrodo taip, lyg plūduriuotų, o prie galvos atramų pritvirtinti ir nuimami garsiakalbiai leis mėgautis muzika ne tik automobilio viduje. Grafiniai elementai pabrėžia aiškų ir gryną interjero dizainą, o stilizuotos trikampio figūros matomos ant sėdynių atlošų, akceleratoriaus ir stabdžio pedalų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)