Maždaug trečdalis – 96 300 – sugadintų transporto priemonių yra Vokietijoje, o 75 000 – Didžiojoje Britanijoje, agentūrai AFP sakė BMW atstovas spaudai.

Dar 23 500 tokių automobilių esama Prancūzijoje ir 24 700 – Italijoje.

Automobilius Europoje nuspręsta atšaukti po to, kai bendrovė buvo priversta susigrąžinti daugiau negu 100 000 automobilių iš Pietų Korėjos dėl minėtos problemos. Teigiama, kad problemų kyla dėl vadinamojo EGR modulio. Anot BMW, kai kuriais atvejais įmanoma, kad nuosėdos ima kauptis ir, susiklosčius tinkamoms sąlygoms, tapti degiomis.

BMW koncernas paskelbė, kad į remonto dirbtuves privalės užsukti 3, 4, 5, 6, 7 serijos modelių, taip pat X3, X4, X5, X6 automobilių, pagamintų nuo 2015 m. balandžio iki 2016 m. rugsėjo, ir turinčių 4 cilindrų dyzelinius variklius, savininkai. Remonto reikės ir išvardytiems modeliams, turintiems 6 cilindrų dyzelinius variklius ir gamintiems nuo 2012 m. liepos iki 2015 m. birželio. Visų atšaukiamų automobilių EGR moduliai bus patikrinti, ir, jei reikės, pakeisti tvarkingomis dalimis.

BMW taip pat turėjo atsiprašyti dėl daugiau negu 30 užsidegusių transporto priemonių. BMW teigia, kad kol kas neįvertino atšaukimo išlaidų, nes jos priklausys nuo to, kokiam kiekiui automobilių po patikrinimų prireiks keisti netinkamą komponentą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)