Šiais laikais žmonės visureigius naudoja ne pagal paskirtį. Visureigiai gyvena miestuose, kur jie savo savininkus veža į darbą, į parduotuvę, ir atgal namo. Žmonės juos pamėgo dėl patogumo ir praktiškumo, mat jų salonai yra erdvūs, o aukštai įtaisyta vairuotojo sėdynė leidžia apžvelgti pakankamai didelį plotą. Tačiau automobilių gamintojai nepamiršo visureigių esmės: kai kurie jų vis dar gali važinėti bekele.

Štai naujasis „Mercedes-Benz GLE“, kuris kol kas dar nebuvo oficialiai pristatytas, buvo intensyviai išbandomas sudėtingomis sąlygomis. Ir ne be reikalo: tai yra tikras visureigis, kuriam teks pasivaržyti su „Range Rover“, „Jeep“ ir „Audi“ keturiais ratais varomais automobiliais.

Tai nėra šiaip koks nors miestietiškas krosoveris - šių visureigių savininkai dažnai gyvena užmiesčiuose, taip pat mėgsta vykti į medžioklę ar slidinėti. Taigi, šiokių tokių bekelės savybių reikia.

„Mercedes-Benz GLE“ galės pats įsisiūbuoti, kad išsikapstytų iš sniego ar smėlio, į kurį bus įklimpęs.

„Freischaukelfunktion“ - taip gražiai pavadinta ši įsisiūbavimo funkcija. Ją vykdo pneumatinė visureigio važiuoklė, kuri labai staigiai tai pakelia, tai nuleidžia automobilį, taip įsiūbuodama jo svorį ir leisdama ratams surasti bent šiek tiek daugiau sukibimo. Šis triukas, beje, yra pasiskolintas tiesiai iš bekelės mėgėjų, kurie savo automobilius įsiūbuoja šiek tiek kitaip - arba pulsuojančiais akceleratoriaus paspaudimais, arba staigiais pirmo ir atbulinio bėgių keitimais (arba padedami automobilio kapotą ar bagažinę užgulusių draugų).

Naujasis „Mercedes-Benz GLE“ turi pažangią pneumatinę važiuoklę. Kiekvieno rato oro pagalvės yra reguliuojamos atskirai, galima gana tiksliai ir greitai keisti prošvaistos dydį, o ir kelionė turėtų būti labai patogi.