„Šiuo metu šios technologijos dar tokios jaunos, jog nemanau, kad šiandien dera jas reguliuoti, - per vieną interviu sakė Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos (National Highway Traffic Safety Administration, NHTSA) administratoriaus pavaduotoja Heidi King. – Dar ne laikas tai daryti, bet kiekvieną dieną mes esame pasirengę nustatyti, kada bus tinkamas metas“.

H. King komentarai dar kartą patvirtino šios agentūros poziciją nekišti rankų prie autonomiškų automobilių taisyklių, kurias saugumo šalininkai kritikuoja kaip pernelyg švelnias. „Uber Technologies“ savavaldis miesto visureigis, kuris kovo mėnesį partrenkė ir užmušė vieną pėsčiąjį, pakurstė naujus raginimus peržiūrėti šias taisykles. Senato demokratai taip pat vilkina įstatymo, kuris atvertų įmonėms kelią išvaryti į gatves daugiau savavaldžių automobilių, priėmimą, rašo bloomberg.com.

H. King sakė, kad NHTSA siekia pašalinti kliūtis, kurias autonomiškiems automobiliams kelia egzistuojančios taisyklės. Agentūra anksčiau šiais metais savavaldžių automobilių pramonės paprašė įvardyti, kurie automobilių standartai yra problematiški.

NHTSA trokšta pasinaudoti trūkumų tyrimu, atšaukimo ir kitomis galiomis, kad pažabotų grėsmes, kurias kelia savavaldžiai automobiliai, sakė H. King. Tačiau didesnį rūpestį, vis dėlto, kelia tokios „senos eismo saugumo bėdos“ kaip vairavimas išgėrus ir saugos diržo nesegėjimas, dėl kurių kasmet Jungtinėse Valstijose įvyksta tūkstančiai tragiškų autoavarijų, pridūrė ji.

„Didžiojoje gyvybių gelbėjimo schemoje neblaivūs vairuotojai ir ydingi žmonių sprendimai tebekelia didžiausių problemų, kurias turime išspręsti kaip valstybė“, - teigė ji.

Agentūros duomenimis, 2016 metais JAV keliuose žuvo 37461 žmogus. Tai 5,6 proc. didesnis skaičius, negu 2015 metais.

NHTSA šiuo metu dirba be administratoriaus, kai 2017 metų pradžioje iš šio posto pasitraukė Markas Rosekindas. H. King daugiau kaip devynis mėnesius yra laikinoji šios agentūros vadovė ir balandį buvo nominuota administratoriaus postui.