Reuters“ praneša, kad šiuo metu darbas vyksta 12 valandų pamainomis, o privaloma politika, skirta perspėti darbuotojus savaitę prieš savaitgalio pamainą, buvo atšaukta, rašoma autocar.co.uk portale.

Cituodami anoniminį šaltinį iš „Tesla“ gamyklos Fremonte, Kalifornijoje, „Reuters“ praneša, kad buvo naudojamas „All-hands-on-deck“ (ypatingais atvejais visi privalo padėti) metodas, kuriuo siekiama padidinti „Model 3“ gamybą iki 5 tūkst. vienetų per savaitę iki antrojo ketvirčio pabaigos. Tokio metodo rezultatas – į dažymo etapą vėluoja 800 „Model S“ automobilių.

„Jie „Model 3“ pradėjo dažyti prieš „Model S“, taip siekdami įsitikinti, kad gamybos pajėgumai siekia 5 tūkst. automobilių per savaitę, – teigė gamybos darbuotojas. – Dažų skyrius negali valdyti tokio intensyvumo.“

Pasak vieno gamyklos darbuotojo, generalinio direktoriaus E. Musko gamybos linijos priežiūros ypatumai dar labiau padidino įtampą, kadangi jis šiurkščiai kalbėdavo su darbuotojais, jei gamyba sulėtėdavo arba kildavo problemų su mašinomis.

„Tesla“, žinoma, tokius teiginius atmeta.

„Tesla“ gamybos problemos, susijusios su „Model 3“, kelia abejonių dėl įmonės galimybių pagaminti tokį kiekį automobilių, už kuriuos buvo sumokėtas depozitas.

Praėjusį mėnesį E. Muskas soc. tinkle „Twitter“ skelbė, kad bendrovė sukūrė laikiną gamybos liniją, kuri padėtų pasiekti 3 modelio gamybos tikslus. Pasak jo, ši linija patenkins maždaug penktadalį „Model 3“ modelio produkcijos.

Nepaisant neigiamų atsiliepimų spaudoje apie „Model 3“ „gamybos pragarą“, savaitės tikslas iki antrojo ketvirčio pabaigos buvo pasiektas. Tačiau, kritikai abejoja, ar tai yra tvaru, atsižvelgiant į didėjantį spaudimą Fremonto gamyklai ir jos darbuotojams.

Parengė Gintarė Krugelytė.