Pasak „Volvo“ generalinio direktoriaus Hakano Samuelssono, vykdydama misiją, kurios devizas – „Judėjimo laisvė“, bendrovė siekia tapti tiesiogiai užsisakomų paslaugų teikėja, rašo autoblog.com.

Nors jokios išsamios informacijos kol kas nepateikta, jau žinoma, kad M parkui priskiriamuose automobiliuose veiks tam tikra mobilumą garantuojanti programa. Pasinaudodami unikaliu pirkimo pasiūlymu „Volvo“ klientai automatiškai sutiks, kad programa tirtų jų poreikius, įpročius ir prioritetus, o surinktus duomenis naudotų siūlomoms parinktims personalizuoti.

Nuo 1998 metų „Volvo“ teikia dalijimosi automobiliais paslaugą „Sunfleet“. Ja naudotis galima tik Švedijoje. 50 tūkst. „Sunfleet“ užsisakiusių ir 1,7 tūkst. siūlomų automobilių pasinaudojusių asmenų per metus atliko 500 tūkst. operacijų. Per jas surinkti duomenys bus panaudoti kaip pagrindas kuriant išskirtinai su M siejamą analizės technologiją, leisiančią efektyviau pritaikyti paslaugą asmeniniams klientų poreikiams: programa ne tik nurodys, kurioje vietoje yra konkretūs automobiliai, bet ir pasiteiraus apie kliento pageidavimus.

Pasak „Volvo“ vadovo, įgyvendinant M raide paženklintą mobilaus dalijimosi automobiliais sprendimą, siekiama, kad nuomojami automobiliai kuo labiau primintų asmenines transporto priemones.

M modeliais bus galima naudotis ir per „Sunfleet“, tačiau atskira paslauga „Care by Volvo“ bus daug pranašesnė. Ja naudojantis tikrai bus galima pasijusti automobilio savininku. Kitaip nei kai kurie kiti rezervavimo paslaugas siūlantys automobilių gamintojai, „Volvo“ neleidžia nuomotojams keistis transporto priemonėmis per visą dvejus metus trunkantį abonementinį laikotarpį. M parku besinaudojantiems asmenims tokie reikalavimai negalios.

„Volvo“ atstovas nurodė, kad į M grupę ketinama įtraukti daugelį „Volvo“ modelių, ir tai dar viena aplinkybė, dėl kurios M bus pranašesnė už „Sunfleet“, siūlančios labai ribotą krosoverių pasirinkimą.

Bendrovei „Volvo“ M paslauga – ne tik dar vienas pajamų šaltinis, bet ir 5 mln. papildomų tiesioginių klientų. Tiek tikimasi prisivilioti iki kito dešimtmečio vidurio.

Naujos koncepcijos „Volvo“ ėmėsi ne tik norėdama neatsilikti nuo dalijimosi automobiliais paslaugas, tokias kaip „Maven“, „Car2Go“ ir „DriveNow“, teikiančių automobilių gamintojų, bet ir todėl, kad iki 2025 metų, kaip spėja net 59 proc. automobilių pramonės ekspertų, turėti nuosavą automobilį norės perpus mažiau vairuotojų nei dabar.

„Volvo“ atstovai nurodė, kad jau šį rudenį bus atliktas pakankamai išsamus M paslaugos testas. Su šia 2019 metų pavasarį startuosiančia paslauga žadama pristatyti ne vieną klientų poreikius atitinkantį mobilumo sprendimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją