„2018-ieji yra pirmieji savaeigių transporto priemonių komercializacijos metai. Pradėdami masinę „Apolong“ gamybą, mes išties galime pamatyti, kad savaeigio transporto rinka sparčiai žengia į priekį“, – sako „Baidu“ generalinis direktorius Robinas Li.

14-os vietų „Apolong“ mikroautobusas yra maždaug trečdalio įprastinio autobuso dydžio bei neturi vairo, vairuotojo sėdynės, greičio pedalo ar stabdžių.

Mikroautobusai, kuriuos „Baidu“ gamina kartu su gamintoju „King Long“, netrukus bus pradėti naudoti uždarose erdvėse, pavyzdžiui, turistų zonose ar kai kurių didžiųjų Kinijos miestų oro uostuose.

Planuojama, kad kitų metų pradžioje „Apolong“ pasieks ir Japonijos rinką.

Mikroautobusai turi ketvirto lygio automatizaciją pagal Automobilių inžinierių draugijos (SAE) nustatytus standartus. Tai reiškia, kad „Apolong“ gali be jokio žmogaus įsikišimo veikti ribotose erdvėse.

Tai yra ketvirtas iš penkių SAE standartų lygių – aukščiausias, penktasis, leidžia savaeigėms transporto priemonėms be žmogaus pagalbos važinėti visuose keliuose.

Dažnai Kinijos „Google“ vadinama „Baidu“ valdo didžiausią šalies internetinės paieškos variklį ir taip pat investuoja daug lėšų į įvairias paslaugų sritis, pradedant internetiniais mokėjimais ir baigiant dirbtiniu intelektu.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)