„India 2.0“ projektui, pristatytam per spaudos konferenciją Naujajame Delyje, vadovaus VW „Škoda“ padalinys. Grupė iškėlė sau uždavinį iki 2025 metų užimti 5 proc. bendros rinkos dalį, sakė žurnalistams „Škoda Auto“ vadovas Bernhardas Maieris.

Investicijos bus skirtos sukurti naują gamybos liniją, įsteigti inžinerinio projektavimo centrą Indijoje, padidinti gamybos apimtis. Plečiant veiklą Indijoje, planuojama sukurti 4000-5000 darbo vietų.

Indija yra pasirengusi tapti trečia didžiausia automobilių rinka pasaulyje, ir šiuo metu plėstis Indijos rinkoje yra didžiulės galimybės, teigia B. Maieris.

„Škoda“ 2017 metais iš viso Indijoje pardavė 17 113 automobilių, arba 31 proc. daugiau nei 2016 metais, tačiau užėmė tik 0,53 proc. rinkos dalį, skelbia Indijos žiniasklaida.

„Volkswagen“ prekės-ženklo automobilių pernai Indijoje parduota 45 000, rinkos dalis sudarė apie 1,4 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)