Pirmoji naujos „Volvo“ strategijos auka – 2019 metų Ženevos automobilių paroda, kurioje „Volvo“ jau nebedalyvaus. Užuot skyrusi laiko ir finansų parodoms, „Volvo“ bendrovė ketina visą dėmesį skirti savajai komunikacijos renginių strategijai, kuri bus nukreipta į „naują tikslinių auditorijų derinį“.

2017 metų Milano mados savaitėje „Volvo“ pristatė XC40, o Stokholme – naują V60. Dabar naują S60 „Volvo“ ketina parodyti per pirmosios gamyklos Jungtinėse Valstijose, Čarlstono mieste, atidarymą.

„Šiuo metu pokyčiai automobilių pramonėje įgauna pagreitį, „Volvo Cars“ ieško naujos tikslinės auditorijos ir naujų būdų, kaip pristatyti savo produktus rinkoje“, – tvirtina „Volvo Cars“ strategijos, prekės ženklo ir pardavimų strategijos viceprezidentas Bjornas Annwallas.

„Vien dalyvavimas tradiciniuose pramonės renginiuose nebeduoda norimo rezultato, tad privalome keisti komunikacijos strategiją priklausomai nuo to, kokią žinutę norime perduoti, kokiu metu ir apie kokias naujoves. Nesakome, kad niekada daugiau nebedalyvausime automobilių parodose. Tikimės, kad tokie renginiai kaip Ženevos automobilių paroda gyvuos ir toliau. Galbūt ten dar sugrįšime“, – pridūrė B. Ammwallas.

„Volvo“ žingsnis – dalis bendrovės iniciatyvos transformuoti ryšį su pirkėjais ir iki 2025 metų užmegzti daugiau nei 5 mln. „tiesioginių santykių su klientais“.