„Europiečių aistra „Mustang“ – didesnė nei mes įsivaizdavome. Senojo žemyno keliais jau važinėja daugiau nei 33 tūkstančiai šios markės automobilių. Nedaugelis gali plačiajai auditorijai pasiūlyti tokį paveldo, stiliaus, našumo bei praktiškumo derinį, kokį siūlo „Mustang“ ir už ypač palankią kainą“, – sako „Ford“ grupės viceprezidentas bei „Ford Motor Company“ prezidentas Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos rinkoms Stevenas Armstrongas.

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, atnaujintąjį „Ford Mustang“ jau galima išvysti „Inchcape Motors“ salonuose. Automobilio kaina – nuo 40 346 eurų.

„Ford Mustang“ siūlo „fastback“ (kupė su galinės dalies link žemėjančia stogo linija) ir kabrioleto modelio automobilius. Naujasis „Mustang“ yra aptakesnis ir dėl to pasižymi dar geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis, jo sportinę išvaizdą paryškina gausesnis LED apšvietimas. Individualaus pasirinkimo galimybės išplėstos iki 11 išorės apdailos spalvų kombinacijų.

Klasikinis 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis, generuojantis 450 AG, buvo patobulintas ir integruotas su nauja 10 laipsnių automatine pavarų dėže, todėl naujasis „Mustang“ galės įsibėgėti greičiau nei bet kada – 100 km/val. greitį įmanoma pasiekti per 4,3 sekundės.

Kuklesnis 2,3 litro „EcoBoost“ variklis, generuojantis 290 AG ir taip pat dirbantis su 10 laipsnių automatine transmisija, taupančia degalus bei efektyvinančia automobilio greitį, skirtas tiems, kam brutali galia nėra svarbiausias veiksnys. Abu varikliai galimi ir su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

„Ford“ inžinieriai, siekdami „Mustang“ labiau pritaikyti Europos poreikiams, optimizavo automobilio vairavimo dinamiškumą. Jo charakteris papildytas sofistikuota „MagneRide“ reguliuojama važiuokle bei pasirenkamais važiavimo režimais. Šalia „Normal“, „Sport“, „Track“ ir „Snow / Wet“ siūlomi du nauji vairavimo režimai „Drag Strip“ bei „My Mode“, skirti greitam įsibėgėjimui individualioms parinktims.

Nauja „Active Valve Performance Exhaust“ sistema, reguliuojanti variklio išmetimo sistemos garsą, netgi leidžia pasirinkti „Geros kaimynystės režimą“ vairavimui ankstyvą rytą ar vėlai vakare, kuomet nedera burzgimu erzinti kaimynų.

Naujame „Mustang“ įdiegta daugiau pažangiausių technologijų, užtikrinančių didesnį vairuotojo bei keleivių saugumą: susidūrimo prevencijos „Pre-Collision Assist“ sistema su integruota pėsčiųjų apsaugos sistema „Pedestrian Detection“ bei eismo juostos laikymosi sistema. Ypatingas dėmesys – priešlaikinio susidūrimo pagalbos sistemai su pėsčiųjų aptikimu, skirtai išvengti priekinio susidūrimo ar sumažinti jo grėsmę. Pirmą kartą „Mustang“ siūlo ir adaptyviąją greičio kontrolę, atstumo stebėjimo technologiją, eismo juostos laikymosi sistemą, padedančias vairuotojui išlaikyti saugų atstumą kitų transporto priemonių atžvilgiu.

Vairuotojo patogumui – 12 colių įstrižainės skystųjų kristalų monitorius bei „Ford“ SYNC3 komunikacijos sistema, kuri suteikia vairuotojui galimybę balsu bei gestais valdyti prijungtus išmaniuosius prietaisus, garso, navigacijos bei klimato funkcijas.

Dizaineriai išsaugojo išskirtinius „Ford Mustang“ bruožus ir suteikė automobiliui dar daugiau sportiškumo. Naujojo „Mustang“ variklio dangčio profilis kiek žemesnis, su integruotomis oro angomis, derančiomis su patobulintomis pažemintomis trapecijos formos priekinėmis grotelėmis. Trapeciją atkartoja ir priekinių LED žibintų forma. Šie atnaujinimai pagerina aerodinamines automobilio savybes.

Dramatiškumo „Mustang“ suteikia jo galinės dalies išvaizda, kurioje dominuoja atnaujintas buferis su prispaudimo jėgą didinančiais difuzoriaus elementais. Be to, „Mustang“ aprūpintas papildomu bagažinės sparnu, suteikiančiu sportiškesnį profilį.

„Ford“ suteikia galimybę vartotojams susikurti išskirtinį „Mustang“. Individualumą užtikrina trys metalo atspalvio (mėlyna, oranžinė ir purpurinės vyšnios) kėbulo spalvos: „Kona Blue“, „Orange Fury“ ir „Royal Crimson“. Dar didesnio išskirtinumo norintiems vartotojams siūlomi kėbulai su baltomis ar juodomis lenktyninio automobilio juostomis. Nauji 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai siūlomi su originalia nikelio ar poliruoto aliuminio apdaila.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)