„i20“ yra vienas iš mūsų DNR modelių. Europoje jis visą dešimtmetį išsilaikė perkamiausių automobilių sąrašuose, – teigia Andreas-Christophas Hofmannas, „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir gaminių skyriaus viceprezidentas. – Atnaujinę „i20“ dizainą, saugumą, jungiamumą ir pavarų dėžę toliau stengiamės pateisinti klientų lūkesčius ir užtikrinti, kad ir toliau šį modelį lydėtų sėkmė.“

Siekiant, kad „i20“ būtų patrauklesnis ir išraiškingesnis, jo priekyje – naujų formų buferis su laiptuotomis grotelėmis. Penkiaduris „i20“ ir „Active“ modeliai taip pat išisskiria galiniais buferiais, kuriuose sumontuoti ryškūs žibintai, kuriantys dinamiško automobilio įspūdį. Naujai sukurtose bagažinės duryse dabar įrengta vieta valstybiniam numeriui. Išvaizdą paryškina 15 ir 16 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai.

Klientai gali rinktis iš dešimties kėbulo spalvų: be jau esamų spalvų „Passion Red“, „Aqua Sparkling“, „Cashmere Brown“, „Sleek Silver“, „Stardust“, „Polar White“ ir „Phantom Black“, „i20“ modelyje dabar galima rinktis ir naująsias „Tomato Red“, „Champion Blue“ bei „Clean Slate“.

Salonas taip pat pasižymi plačiu spalvų spektru, pabrėžiančių jaunatvišką „i20“ išvaizdą. Naujajame „Blue“ dizaino salone yra mėlynos spalvos elementų sumontuotų per visą prietaisų skydelio plotį ir aplink vidines durelių rankenas. Naujieji „Red Point“ ir „Blue Point“ salono pasirinkimai su raudonos arba mėlynos spalvos akcentais, tad klientai gali sukurti išskirtinę automobilio salono išvaizdą. Be to, „i20“ vis dar galima įsigyti rafinuotos „Black“ ar „Greyish Blue“ spalvos, o kelionėms skirta didelė šiame segmente 326 l talpos bagažinė.

Atnaujintame „Hyundai i20“ galima rinktis iš keturių skirtingų multimedijos sistemų. Be sistemos su 3,8 colio įstrižainės centriniu ekranu, „Hyundai“ taip pat siūlo nespalvotą 5 colių įstrižainės ekraną. Nauja multimedija su 7 colių įstrižainės ekranu suteikia galimybę lengvai prisijungti: galima perkelti išmaniojo telefono turinį su sistemos ekranu naudojant „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ paslaugas. Tokiu būdu galima įsijungti išmaniajame telefone esančią navigacijos sistemą ir nereikia automobilyje integruotos navigacijos.

„i20“ galima komplektuoti pasirenkant vieną iš trijų benzininių variklių. „Kappa“ 1,0 l T-GDI variklis, skirtas visiems „i20“ serijos modeliams ir turi du galios pasirinkimus. 100 AG galios variklis turi penkių pavarų mechaninę pavarų dėžę, o galingesnis 120 AG variklis – šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Be to, abu variklius galima komplektuoti su automatine dvigubos sankabos septynių laipsnių pavarų dėže – ji pirmą kartą „Hyundai i20“ asortimente.

„Kappa“ 1,2 l variklis, montuojamas į penkiadurius modelius. Jį galima rinktis pagal galingumą: 75 AG arba 84 AG. Abu varikliai montuojami su penkių laipsnių automatine pavarų dėže.

„Idle Stop and Go“ (ISG) yra standartinė funkcija visuose trijuose „i20“ variantuose. Jai veikiant sunaudojama mažiau degalų ir išmetamas mažesnis CO2 kiekis. Naudojant ISG, reikia mažiau degalų ir tai ypač akivaizdu važiuojant mieste, nes ISG automatiškai išjungia variklį, kai automobilis sustoja.

Siekiant saugoti aplinką, 1,0 T-GDI variklyje sumontuotas kietųjų dalelių filtras. Tuo tarpu visi „i20“ varikliai atitinka „Euro 6d temp“ taršos reikalavimus.

Atsižvelgiant griežčiausius Europos saugumo standartus, „i20“ dabar komplektuojamas su naujausia aktyviosios saugos sistema „Hyundai SmartSense“ ir pagalbos vairuotojui sistemomis. Tai išvažiavimo iš juostos įspėjimo sistema (LDWS), kelio juostų laikymosi asistentas (LKA), susidūrimo išvengimo asistentas (FCA) važiuojant miesto ir tarpmiestiniais keliais, vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistema (DAW) ir tolimųjų šviesų asistentas (HBA).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)