Visureigis pastebimai išaugo: dabar jo ilgis siekia 4922 mm (+36 mm palyginus su pirmtaku), plotis – 2004 mm (+66 mm), aukštis – 1745 mm (+19 mm), o atstumas tarp ašių padidėjo 42 mm ir pasiekė 2975 mm.

Bagažinės tūris – 645 litrai ir gali išaugti iki 1860 litrų sulanksčius galines sėdynes. Gamintojų teigimu, nuo gruodžio mėnesio X5 bus galima užsakyti keturvietės versijos – tokiu būdu gale sėdintiesiems bus skirti atskiri krėslai ir daugiau komforto.

Automobilis sukurtas BMW koncerno modulinės platformos CLAR pagrindu – ši architektūra nugulė ir į paskutinės laidos 7 serijos sedaną. Viena svarbiausiu naujienų – pirmą kartą šiame modelyje bus galima pasirinkti tiek priekinę, tiek galinę pneumatines pakabas – ankstesniame visureigyje tokia galimybė buvo numatyta tik galinei daliai.

Pneumatika leis keisti automobilio prošvaisą 80 mm amplitudėje. Tai bus galima atlikti ne tik mygtuku salone, bet ir išmaniame automobilio rakte iš jo išlipus.

Tarp papildomos įrangos taip pat numatyta visiškai valdoma pakaba ir aktyvus galinis stabilizatorius bei „M Sport“ paketas su elektronine galinio diferencialo blokiruote. Mėgstantiems žygius bekele numatytas „Off-Road“ paketas, kuris anksčiau nebuvo siūlomas. Jis leis leistis keturis darbo režimus (smėlis, slidūs akmenys, žvyrkelis arba sniegas), kuriuose užduoti skirtingi variklio, transmisijos, pakabos, stabilizacijos sistemų, prošvaisos ir reakcijos į akceleratoriaus spaudimą nustatymai.

Naujos kartos „BMW X5“ bus montuojami du benzininiai varikliai: dviejų turbinų 4.4 litro darbinio tūrio aštuonių cilindrų 462 AG galios („xDrive 50i“ versija) ir trijų litrų šešių cilindrų 340 AG („xDrive 40i“). Taip pat siūlomos dvi dyzelinės trijų litrų jėgainės: 249 AG ir 620 Nm („xDrive 30d“) bei 400 AG ir 760 Nm motoras su keturiais turbokompresoriais („M50d“). Visi varikliai derinami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.

Salone – nauja multimedijos sistema su 12,3 colio įstrižainės ekranu ir tokios pat įstrižainės skaitmeninis prietaisų skydelis. Abu – jau bazinėje įrangoje.

Be to, galima rinktis projekcinį displėjų, 360 laipsnių vaizdo kameras, lazerinius žibintus, apšviečiančius daugiau nei puskilometrį, adaptyvią greičio kontrolės sistemą, šildomus ir šaldomus puodelių laikiklius, panoraminį stoglangį, aukštos klasės „Bowers & Wilkins“ garso sistemą ir daugybė kitų komforto pasirinkimų.

Vienas iš jų – sumanus parkavimo asistentas, leidžiantis automobiliui atbulai važiuoti iki 80 metrų laikantis jau anksčiau įveiktos trajektorijos be vairuotojo įsikišimo.

Kaip ir pirmtakas, naujos kartos „BMW X5“ bus gaminamas JAV, Spartanburge esančioje gamykloje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)