Kol kas įmonė pateikė tik porą „Urus“ klono eskizų, leidžiančių įsitikinti stebėtinu jo panašumu į originalą, rašo autoevolution.com.

Kinijos automobilių gamintojas nutarė atsisakyti užpakalinės groteles primenančios detalės ir taip kiek supaprastino dizainą. Toks sprendimas, aišku, buvo priimtas siekiant kuo labiau palengvinti gamybą, o ne dėl estetinių sumetimų. Juk išskirtiniu „Urus“ laikomas visai dėl kitų konstrukcijos elementų.

Nereikia nė tikėtis, kad realios transporto priemonės stebins išmoningais vaizdiniais sprendimais, tačiau greitį ir manevringumą užtikrinančios konstrukcijos kokybė veikiausiai nenuvils. Juk „Hunasu“ (pavadinimas, išvertus į lietuvių kalbą, reiškia „magiškas greitis“), šiaip ar taip, orientuojasi į žemesnio išsivystymo lygio miestus.

Verta paminėti, kad bendrovė „Hunasu“ yra patronuojamoji bendrovės „Beijing Auto Industries Corporation“ (BAIC) įmonė.
"Lamborghini Urus"

Techninės būsimo klono charakteristikos tikrai labai nenustebins. Automobilyje ketinama sumontuoti 150 AG 1,5 litro variklį su turbopripūtimu (originalo variklio galingumas – 650 AG, jei prisimenate). Kadangi vienu iš didžiausių prioritetų tapo praktiškumas, Kinijos įmonė pasirūpins pasiūlyti ir penkių, ir septynių vietų automobilio versijas.

Numatyta transporto priemonės kaina – 150 tūkst. juanių (20 tūkst. eurų). Tai, beje, viršutinė riba: pradinė suma greičiausia tesieks 100 tūkst. juanių (13,3 tūkst. eurų) ir tai sudaro tik 5 proc. Kinijos rinkoje galiojančios „Lamborghini Urus“ kainos. Taigi, kitą mėnesį žadamas klono pasirodymas yra labai laukiamas įvykis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)