Vykstant reakcijai tarp vandenilio ir deguonies, kuro elementų blokuose generuojama elektros energija, kuri tiekiama į vidaus sistemas ir yra varomoji FCEV automobilių jėga, užtikrinanti nulinius taršos rodiklius. Vandenilio kuras laikomas talpose. Siekiant mažinti sistemos savikainą ir patenkinti augančią kuro elementais varomų elektromobilių paklausą, būtina plėsti abiejų komponentų gamybos mastą.

Gamybos pajėgumų didinimas

Siekdama padidinti kuro elementų blokų gamybos pajėgumus, „Toyota“ perkels jų gamybą iš „Toyota“ mieste įsikūrusios Honsha gamyklos cecho į naują moderniai įrengtą aštuonių aukštų pastatą, iškilusį tos pačios gamyklos teritorijoje.

Aukšto slėgio vandenilio talpos bus gaminamos naujoje specialioje gamybos linijoje, įrengtoje šalia esančioje Shimoyama gamykloje (Nr. 3) Miyoshi mieste (Aichi prefektūra). Anksčiau vandenilio talpos buvo renkamos Honsha gamykloje mažesnėmis partijomis.

„Toyota“ vandenilio talpos pagamintos iš ypač storo anglies pluošto ir yra atsparios bet kokiam poveikiui.

FCEV prekyba plečiama į naujas šalis ir regionus

Kuro elementai – jau išbandyta technologija, kurią galima gaminti platesniu mastu. Toyota pirmoji 2014 m. gruodžio mėn. rinkoje pristatė serijinės gamybos kuro elementais varomus sedanus „Mirai“. Gamybos ir pardavimo apimtys augo kiekvienais metais – nuo 700 vnt. 2015 m. iki beveik 2000 vnt. 2016 m., o 2017 m. šie rodikliai padidėjo iki 3000 vnt. „Toyota“ planuoja iki 2020 m. padidinti metines kuro elementais varomų elektromobilių pardavimo apimtis visame pasaulyje iki 30 000 vnt.

Dabar „Mirai“ automobiliais prekiaujama 11 šalių: Japonijoje, JAV ir devyniose Europos šalyse. Šiuo metu Australijoje, Kanadoje, Kinijoje ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose vyksta demonstraciniai „Mirai“ bandymai. „Toyota“ siekia ištirti kuro elementais varomų elektromobilių paklausą, toliau remdama iniciatyvas skatinant vandenilio infrastruktūros plėtrą.

Nuo maždaug 2020 m. Japonijos rinkoje „Toyota“ yra užsibrėžusi parduoti ne mažiau nei 1000 kuro elementais varomų elektromobilių per mėnesį ir daugiau nei 10 000 vnt. per metus.

"Toyota Mirai"

Kalbant apie komercinį sektorių, 2017 m. vasario mėn. „Toyota“ pradėjo tiekti kuro elementais varomus autobusus Tokijo metropolijos vyriausybei , o 2018 m. pristatė galutinę „Sora“ versiją su trimis papildomais autobusais. Iki Tokijo olimpinių ir parolimpinių žaidynių, kurios prasidės 2020 m., „Toyota“ planuoja parduoti bent 100 tokių autobusų.

Ateityje „Toyota plės kuro elementais varomų automobilių asortimentą ir toliau tobulins savo produktų įvaizdį, stengdamasi sumažinti jų savikainą. Be to, „Toyota“ toliau bendradarbiaus su „Toyota Group“ ir kitomis įmonėmis, įgyvendindama vandenilio tiekimo infrastruktūros ir mažai anglies dvideginio išskiriančios vandenilio tiekimo grandinės kūrimo projektus. Imdamasi šių ir kitų iniciatyvų, bendrovė aktyviai dalyvauja kuriant vandenilio ekonomikos visuomenę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)