Po to, kai pagrindinė konkurentė „Bentley“ pristatė savo prabangųjį SUV „Bentayga“, tapo aišku, kad nereaguoti į nūdienos realijas „Rolls-Royce“ paprasčiausiai negali – kiekvienas, net ir išskirtinių automobilių gamintojas šiandien privalo savo gamoje turėti visureigį.

Tiesa, skirtingai nuo „Volkswagen Group“ priklausančio „Bentley“, kurio inžinieriai kurdami „Bentayga“ tiesiog pasitelkė tokių modelių, kaip „VW Touareg“, „Audi Q7“ ir „Porsche Cayenne“ naudojamą techninę bazę, BMW koncerno valdoma „Rolls-Royce“ naująjį „Cullinan“ sukūrė ant išskirtinai savo modeliams skirtos platformos, kurios pagrindu kol kas buvo pagamintas tik limuzinas „Phantom VIII“.

„Cullinan“ sukurta unikali priekinė važiuoklės dalis, visų varomų ratų pavara ir valdomų galinių ratų sistema, suteikianti daugiau manevringumo bei stabilumo. Šiam modeliui įdiegtos padidintos pneumatinės pakabos kameros, tad inžinieriai tikina, kad važiavimas bekele prilygsta lengvam sklendimui ore.

Automobilio kėbulas surinktas ant aliumininio rėmo – šis sprendimas leido apriboti „Cullinan“ svorį iki „kuklių“ 2660 kg. 5,341 metro ilgio visureigis šiuo parametru pranoksta „Bentaygą“, o jo 3295 atstumas tarp ašių turėtų užtikrinti galybę erdvės viduje.

Anot kūrėjų, išsaugotos kampuotos linijos akivaizdžiai primena flagmaną „Phantom“ ir to dizainerių komanda siekė sąmoningai. Prie sąmoningų sprendimų, žinoma, galima priskirti ir priešinga eigai kryptimi atsidarančias galines dureles.

Variklio skyriuje – tik V12 komponuotės 6,75 litro darbinio tūrio variklis su dviem turbinomis, pasiekiantis 571 AG galią ir 850 Nm sukimo momentą, kuris išvystomas jau prie 1600 motoro apsukų per minutę.

„Cullinan“ viduje – klasikinis „Rolls-Royce“ markės interjeras: simetriška priekinė konsolė, daug natūralaus medžio, apvalūs metaliniai ventiliacijos deflektoriai. Galinė salono dalis gali būti pasirenkamai dvivietė arba trivietė. Pirmuoju atveju sėdynes skiria masyvus porankis su šampano taurių laikikliais. O iš stikline pertvara atskirtos bagažinės gali būti ištraukiamos patogios sėdynės improvizuotam piknikui.

Ir pabaigai – įdomiausias parametras. Automobilio kaina Europoje prasidės nuo 265 tūkstančių eurų be mokesčių, tačiau, kaip ir kiekvieno parduoto „Rolls-Royce“ atveju, pirkėjas galės suderinti daugybę konkrečiai jo skoniui skirtų detalių, kurios, tikėtina, kainą dar pakoreguos. Pirmieji „Rolls-Royce Cullinan“ savo pirkėjus pasieks kitais metais, o potencialiems klientams automobilis jau rodomas uždaruose pristatymuose.

Anot gamintojų, daugiausiai šių visureigių jie tikisi parduoti savo pagrindinėje rinkoje – JAV. Taip pat tikimąsi nemenko turtingų kinų dėmesio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)