Rinką nustebinusiu šuoliu išsiskyrė mažos klasės SUV „EcoSport“, kurių šiemet parduota net 29 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Kaip pažymi gamintojai, kovą Lietuvoje debiutavęs naujasis „EcoSport“ išsiskiria itin didelėmis komplektavimo galimybėmis, praktiškumu ir gausia įranga kompaktiškame kūne. Kito paklausaus miesto visureigio – „Kuga“ – pardavimo apimtys didėjo 14 proc.

„Ford“ išlieka Europos komercinių automobilių rinkos lyderiu – nepaisant beveik nepasikeitusio parduotų automobilių skaičiaus (43 100), markės užimama rinkos dalis padidėjo trimis dešimtosiomis iki 15,2 proc.

„Kovas buvo dar vienas geras mėnuo „Ford“ markės miesto visureigiams bei komerciniams automobiliams. Kalbant apie ateitį, manau, kad šiemet mums pavyks padidinti savo rinkos dalį, atsižvelgiant į didėjančią naujosios „Fiesta“ paklausą, puikiai startavusį „EcoSport“ ir nekantriai laukiamą naujos kartos „Focus“, – prognozuoja „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.

Kovą naujosios „Fiesta“ pardavimo apimtys padidėjo 28 proc., o populiariausių Europoje pikapų „Ranger“ šiemet parduota 14 proc. daugiau. „Mustang“ pernai trečius metus iš eilės tapo populiariausia pasaulyje sportine kupė, šio modelio pardavimai neslopsta ir šiemet. Be to, kaip pažymi gamintojai, net 73 proc. „Ford“ automobilių parduodami brangesnių ir specialių komplektacijų – „Titanium“, „Vignale“, „ST-Line“, ST ir RS.

"Ford Kuga Titanium"
Foto: Gamintojo archyvas

Statistika apibendrina „Ford“ veiklos rezultatus 20-tyje Europos šalių. 13 iš jų koncerno produkcijos pardavimo apimtys šiemet didėjo. Didžioji Britanija ir toliau išlieka rinka, kurioje „Ford“ prekės ženklas yra pats populiariausias.