„Pristatydami „Volvo FE Electric“ mes išplečiame savo elektra varomų sunkvežimių gamą, skirtą gabenimams miestuose ir žengiame dar vieną strateginį žingsnį kompleksinių elektrifikuoto transporto sprendimų pasiūlos kryptimi. Tai atveria naujas bendradarbiavimo su miestais, siekiančiais pagerinti oro kokybę, sumažinti eismo triukšmą ir spūstis piko valandomis galimybes, kadangi komercines užduotis galima atlikti tyliai ir visiškai neteršiant aplinkos, anksti ryte ar vėlai naktį“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.

Pirmasis „Volvo FE Electric“ – šiukšliavežė su antstatu, pagamintu didžiausios Europoje sunkvežimių antstatų gamintojos „Faun“, 2019 m. pradžioje bus pradėta eksploatuoti antrajame pagal dydį Vokietijos mieste Hamburge.

Hamburgas, kuris 2011 m. ES buvo įvardytas žaliąja Europos sostine, įdėjo daug sėkme vainikuotų pastangų tobulinant žaliąją ir tvariąją miestų plėtrą. Tai yra susiję ir su transporto sektoriumi – viešajame transporte jau naudojami „Volvo“ elektrifikuoti autobusai. Dėl šios patirties ir ambicijų Hamburgas yra itin vertingas partneris“, – sako „Volvo Trucks“ sunkvežimių „Volvo FL“ ir „Volvo FE“ gaminių serijos viceprezidentas Jonas Odermalmas.

Komunalines paslaugas teikiančios kompanijos „Stadtreinigung Hamburg“ generalinis direktorius prof. dr. Rudigeris Siechau mato didelį elektra varomų sunkvežimių panaudojimo potencialą mieste bei privalumus aplinkos apsaugos atžvilgiu.

„Šiandien kiekviena iš mūsų 300 šiukšliavežių kasmet išmeta maždaug 31 300 kg anglies dvideginio. Elektra varoma šiukšliavežė visą aštuonių-dešimties valandų pamainą įveikianti viena baterijos įkrova yra tikras technologinis perversmas. Dar vienas privalumas yra tai, kad „Stadtreinigung Hamburg“ gamina neutralią anglies dvideginio emisijos atžvilgiu elektros energiją, kurią galime panaudoti baterijoms įkrauti.“

Bus siūlomi keli naujojo „Volvo FE Electric“ variantai, pritaikyti įvairioms transporto užduotims atlikti. Pavyzdžiui, su žemagrinde kabina, leidžiančia patogiai į ją įlipti ir išlipti bei pasižyminčia puikia apžvalga visomis kryptimis. Dėl žemo triukšmo lygio ir minimalios vibracijos pagerėja ir vairuotojo darbo aplinka. Baterijos talpą galima parinkti pagal individualius poreikius, ji įkraunama iš įprasto kintamosios srovės maitinimo tinklo arba naudojant aukštos įtampos spartaus įkrovimo stoteles.

"Volvo FE Electric" šiukšliavežė

„Mūsų kompleksiniai elektrifikuoto transporto sprendimai sukurti atitikti konkrečius kiekvieno kliento ir kiekvieno miesto poreikius. Mūsų prekybos atstovų ir serviso centrų tinklas visoje Europoje siūlys sunkvežimius ir teiks platų paslaugų spektrą: nuo maršruto analizės ir tinkamos konfigūracijos parinkimo iki finansavimo. Be to, glaudžiai bendradarbiaujame su įkrovimo infrastruktūros įrengimo ir vystymo partneriais“, – sako J. Odermalmas.

Apie „Volvo FE Electric“

– Visiškai elektra varomas sunkvežimis distribucijai, atliekų tvarkymui ir kitoms užduotims mieste. Bendroji transporto priemonės masė – 27 tonos.

– Jėgos agregatai: du elektriniai 370 kW maksimalios galios (260 kW nuolatinės galios) varikliai su „Volvo“ dviejų laipsnių pavarų dėže. Maksimalus elektrinių variklių sukimo momentas – 850 Nm. Maksimalus galinės ašies sukimo momentas – 28 kNm.

– Energijos saugojimas: 200–300 kWh ličio jonų baterijos.

– Galimas nuvažiuoti atstumas: iki 200 km.

Įkrovimas: siūlomos dvi skirtingos įkrovimo sistemos. Aukštos įtampos, nuolatinės srovės, maksimalios 150 kW galios CCS2 ir žemos, 22 kW įkrovimo galios, sistema iš kintamos srovės tinklo.

300 kWh talpos baterijų įkrovimo laikas iki pilnos talpos: spartusis įkrovimas 1–2 valandos (naudojant nuolatinės srovės kroviklį), naktinis įkrovimas – iki 10 valandų (iš kintamosios srovės tinklo).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)