Toks pardavimo šuolis byloja apie vartotojų prioritetų pokyčius, prasidėjusius tada, kai apie siūlomo asortimento elektrifikavimą paskelbė tokie automobilių pramonės dalyviai kaip „Volkswagen“, „Daimler“ ir BMW.

Apskritai hibridinių ir elektra varomų automobilių pardavimas Europoje išaugo 41 proc. Įkraunamų hibridų paklausa didėjo sparčiau (47 proc.) nei vien elektra maitinamų transporto priemonių (35 proc.).

Norvegija, kurioje ir toliau siūlomos dosnios subsidijos elektromobilius norintiems įsigyti vairuotojams, šiuo metu vertinama kaip trečia pagal dydį „Tesla“ produkcijos realizavimo rinka. Priekyje – tik Jungtinės Valstijos ir Kinija.

Per 1-ąjį šių metų ketvirtį bendras įkraunamų automobilių pardavimas sudarė 1,7 proc. (iš viso buvo parduota beveik 70 tūkst. tokio tipo transporto priemonių), o visų netradiciniais energijos šaltiniais maitinamų (įskaitant dujas ir elektrą) automobilių – 6,5 proc. Europos rinkos.

Dyzelinių automobilių pardavimas nukrito 17 proc. Tai – tebesitęsiančio dyzelgeito pasekmė. Jų apleistą rinkos dalį užėmė benzinu varomas transportas. Pastarajam dabar priklauso 55,5 proc., o dyzeliniam – 37,9 proc. Europos rinkos.