„Bosch“ teigimu, nauja išmetamųjų teršalų apdorojimo technologija sumažins dyzelinių variklių taršą. Sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) sudarys 13 miligramų kilometrui, o tai gerokai mažiau už dabartinę leistiną 168 miligramų ribą ir 120 miligramų ribą nuo 2020 m.

Vokietijos kompanijos atstovai kalbėjo apie „proveržį“ rinkoje, pridurdami, kad naujos technologijos kainuos maždaug tiek pat, kaip ir sudėtingos išmetamųjų dujų filtravimo sistemos, įdiegtos į aukščiausios klasės dyzelinius automobilius.

„Šis atradimas suteiks galimybę baigti diskusijas apie dyzelinių automobilių eros pabaigą“, – sako „Bosch“ generalinis direktorius Volkmaras Denneris.

Pasak bendrovės vadovo, ši technologija yra pakankamai gera, tad netrukus bus pradėta jos serijinė gamyba. „Bosch“ atstovai pabrėžia, kad nauja sistema turės minimalų poveikį degalų sąnaudoms ir transporto priemonių eksploatacinėms savybėms, ji veiks nepriklausomai nuo išorinių veiksnių, tokių kaip vairavimo stilius, oro temperatūra ir pan.

Ši technologija, kuri padėtų „išgelbėti“ dyzelinius variklius, pasitarnautų ir vežėjams autobusais.