ES pokyčiai

Po šeštosios kartos ES sėkmės vidutinio dydžio sedanų kategorijoje, naujasis septintosios kartos „Lexus ES“ juda ambicingesniu keliu. Naujoji ES važiuoklė leido sukurti dinamiškesnį išorės dizainą ir pagerinti važiavimo kokybę, tikina gamintojai.

Naujas ES modelis atrodys erdvesnis, tylesnis ir saugesnis, o naujus pirkėjus tikimasi patraukti geresnėmis automobilio valdymo savybėmis, geriausiomis klasėje saugos technologijomis ir itin dideliu dėmesiu dizainui.

Vakarų ir Centrinei Europai skirtais „ES 300h“ bus pradėta prekiauti 2018 metų gruodį.

„Lexus“ pardavimai Europoje augo ketvirtus metus iš eilės. 2017 m. jie buvo didžiausi per visą įmonės istoriją – per metus parduota 75 000 automobilių. Tikimasi, kad naujasis ES sedanas prisidės prie įmonės siekio iki 2020 metų šiame regione metinius naujų automobilių pardavimus padidinti iki 100 000.

Naujoji platforma, išplėtusi dizaino galimybes

Naujojo ES pagrindas yra visiškai nauja „Global Architecture – K“ (GA-K) platforma, suteikusi galimybę išplėsti vidutinio dydžio prabangaus sedano galimybių ribas. Vyriausiasis ES dizaineris Yasuo Kajino automobilio išvaizdą pavadino „provokuojančia elegancija“.

Naujoji GA-K platforma leido pažeminti automobilio priekį. Sukurtas išskirtinis, stipriai į apačią besileidžiantis siluetas, kuris pasižymi dinamiškomis, bet grakščiomis formomis. Standartinio ES modelio priekyje sumontuotos elegantiškos vertikalios grotelės, o F SPORT, pirmą kartą pristatytame ES segmente, puošia juodos tinklelio formos grotelės.

ES galinę dalį rėmina griežtos linijos. „F SPORT“ komplektacijos modelyje pridėtas galinis aptakas ir tamsi galinio buferio apdailos juostelė. Automobilio spalvą pirkėjai galės rinktis iš 12 spalvų paletės.

Kuriant ES saloną pasitelkta „Lexus Future Interior“ koncepcija, derinanti į vairuotojo patogumą orientuotą saloną ir didesnę bei patogesnę priekinio keleivio erdvę. Vairuotojo dėmesys koncentruojamas priekyje. Čia glaudžiai sumontuoti centrinis ekranas ir prietaisų skydelis, kurie kartu su projekciniu ekranu ant priekinio stiklo (HUD), visada yra regėjimo lauko ribose.

„F SPORT“ modeliui stengtasi suteikti išskirtinę išvaizdą. Čia pristatoma iki šiol jokiame „Lexus“ modelyje nenaudota metalo atspalvio salono apdaila, įkvėpta japonų kardų kaldinimo tradicijos. „Hadori“ apdaila pasižymi banguotomis formomis, kuriančiomis subtilų trijų dimensijų vaizdą, kintantį priklausomai nuo žiūrėjimo kampo.

Naujos eksploatacinės savybės

„Lexus“ inžinierių komanda, kurdama naująjį modelį, turėjo aiškų tikslą: pakeisti ES įvaizdį, paversti į automobilį, kuris pasižymėtų geriausiomis savo klasėje valdymo savybėmis bei juntama ir girdima jėga. Atspirties tašku kūrėjams tapo GA-K platforma. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę. Siekta, kad automobilis greitai ir tiksliai reaguotų į vairuotojo veiksmus.

Dar dinamiškesniu važiavimu pasižymės „F SPORT“ komplektacijos modelis su adaptyviąja nuolatinio kintamojo veikimo pakabos sistema. Prie visų galimų pasirinkti važiavimo režimų, „F SPORT“ taip pat turės „Sport+“ režimą. Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija suderina variklio, transmisijos ir pakabos nustatymus.

Ketvirtos kartos hibridinė sistema

„ES 300h“ sumontuota ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti hibridinė sistema, užtikrinanti efektyvias degalų sąnaudas, operatyvų veikimą ir minimalias CO2 emisijas. Efektyvus 2,5 litro Atkinsono ciklo keturių cilindrų benzininis variklis suporuotas su kompaktišku elektros motoru. Bendra sistemos galia – 218 AG/160 kW, o degalų sąnaudos – 4,7 l/100km.

Bendrą važiavimo kokybę taip pat pagerino pažangesnės hibridinės sistemos kontrolės technologijos, gebančios atkartoti benzininio variklio galios pojūtį. Nikelio ir metalo hibridinė baterija yra žymiai kompaktiškesnė ir sutilpo po galinėmis sėdynėmis.

Benzininis „ES 350“ modelis yra varomas 3,5 litro V6 variklio. Šis variklis turi patobulintą D4-S degalų įpurškimo sistemą bei įgijo aštuonių greičių tiesioginio perjungimo automatinę transmisiją. O „ES 250“ bus galima įsigyti su visiškai nauju, efektyviu degalų naudojimu pasižyminčiu 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir nauja aštuonių greičių tiesioginio perjungimo automatine transmisija.

Saugumas ir garsas

Septintosios kartos ES modelyje sumontuota naujausia „Lexus Safety System+“ saugos sistema. Ji bus įtraukta į standartinės įrangos paketą visuose Vakarų Europai skirtuose modeliuose ir galės būti pasirenkama Rytų Europos rinkai skirtuose automobiliuose.

Šis aktyvios saugos įrangos paketas yra papildytas naujomis technologijomis. „Pre-Collision“ sistema (PCS), anksčiau galėjusi atpažinti artėjančias transporto priemones ir pėsčiuosius, dabar turi dviratininkų fiksavimo dienos metu funkciją. PCS, dėl jautresnio radaro, taip pat fiksuos pėsčiuosius ir tamsiuoju paros metu.

2019 m. „Lexus ES“ automobiliuose taip pat debiutuos „Mark Levinson PurePlay“ garso sistema su 17 garsiakalbių. Garsiakalbiai išdėstyti visame salone pečių lygyje, kad tiek vairuotojas, tiek ir keleiviai galėtų mėgautis garso kokybe, nepriklausomai nuo to, kurioje salono vietoje sėdėtų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)